Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-28
16:16:47

Länkbyte
 
Den här novellen ägs av en tjej som heter Quynh och har väldigt bra uppdatering jag tycker ni borde kika in bloggen. 
Novell: www.Onedirectionstoriies.blogg.se
 
Här har ni en liten del av första kapitlet. 
 
 
''Hey slut'' , Jag behövde inte ens vända mig om för att veta vem som sa det, det var Zoe. Lagets prinsessa, det var bara hon som kallade mig de. Bara hon. Jag vet inte ens varför! Första dagen jag kom med laget tittade hon snett på mig. Sedan började hon att kalla mig saker.
''Still have my Justin on your phone?''  forsätter hon, SLUTA TRO ATT JUSTIN ÄR DIN & SLUTA MOBBA MIG! DIN PROBLEM UNGE AAAH!! ARRGH  JAG VILLE BARA SÄGA DET!
''Yeah'' säger jag bara och vände mig om. Hon hade två tjejer bakom henne, Jenny och Mia.
''You better change it slut''
''Stop it, and leave her alone please.''  , där stog en kille med gröna ögon, och krulligt hår.
''Oh hi Harry!'' säger Zoe sött, fake bitch.
''You better leave, Zoe, you are so cold and have no feelings!'' säger Harry som han hette.
''How could you say that Harry! Shes mean!''
''I saw everything. So you better leave,''
Hon stack med en sur blick, hon mummlade någonting.
''Today ya lucky Biatch.'' skrek hon. Jag tittade upp mot Harry.
''T-thank -y-you'' stammade jag, jag kunde inte fatta att någon stog upp för mig. Förutom Nelly då.
''You welcome, shes really mean. I saw everything.'', jag nickade.
''Well, im Harry and you?'' sa han och log, wow den leende dödar!
''I-I-im Allison''
''Nice to meet you Allison!''
''You too..''
''Can i have ya number, we should hang out?'' OW HES SUCH A FLIRT BRO!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: