Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-04-03
11:48:29

Heart attack del 35
 
Previous:
 
 Jag lutade mig mot hennes axel och somnade med Harry i min tankar
 
Jag vaknade av att April rörde på mig.
"Vi är framme" sa hon. Jag såg att hennes mascara hade kletar ut sig över hela ansiktet av att hon grät. Jag knäppte upp bältet och tog min väska. April gjorde samma sak och vi begav oss utåt mot våra väskor. Som vanligt var mina väska sist. Vi begav oss utanför flygplatsen. Jag såg att personer  sprang till deras familjer, vänner eller pojkvännen/flickvän. Det var lite sorgligt att ingen väntade på oss men strunt samma. Jag kollade runt och såg en tjej med blont långt hår sprang fram till sin kille och kramade honom. Man såg hennes tårar rinna ner för hennes kind. Säkert av saknaden. Jag gick medans jag kollade på paret.  Jag var så fokuserad på paret att jag krockade in i nån och ramlade på rumpan. Det gjorde väldigt ont. 
"Jag är Såå ledsen" hörde jag att en kille sa. Jag kollade uppåt och möte dom vackraste hassel ögonen nånsin ( efter Harry såklart). Han lämnade fram handen så att jag kunde ta den. 
"Det var endå mitt fel" sa jag med ett leende. Killen gav mig ett leende. Jag sa hej då och började gå mot April. När vi  kom ut från flygplatsen så såg jag alla papparatzzin. Säkert kommer en kändis eller nåt. Sen så såg jag kanske 15-20 personer med one direction tröjor.  Vad gör dom här? Killarna är ju på turné. Jag struntade i det och började gå mot utgången med April när vi kom ut så kom alla pappzen mot oss och fansen.
"Vad gör du här Chelsea?"
"Har du bråkat med Harry"
"Varför åkte du inte med killarna?"
"Ska du och Harry gifta er" 
Det var det ända pappzen skrek. Jag tog tag i April's hand och sprang därifrån och började ropa efter en taxi. Vi hittade en på engång och hoppade i. Jag sa hotellet som vi hade bokat för att bo medans vi hittade en lägenhet.  Vi kom fram till hotellet och sprang in till receptionen. April frågade efter nycklarna medans jag kollade runt på alla paren som såg så lyckliga ut.  Varför kunde inte jag och Harry vara sådär lyckliga. Varför var han tvungen att förstöra det? April drog mig mot hissen och vi började gå mot vårt rum. Det var som att April var min mamma. Vi kom in till vårt rum och lämnade våra väskor. Men helt plötsligt fick jag en galen ide. 
"April jag kommer snart" sa jag och sprang ut. Jag hörde att April skrek efter mig men jag fortsatte att springa.  Jag sprang tills jag hittade det jag letade efter en frisör. Jag gick in och började gå mot kassan. 
"Har ni en upptaget nu?" frågade jag. 
"Vi har en ledig tid.... Nu" sa hon. 
"Jag skulle vilja ha den" sa jag. Hon gav mig ett leende och visade mig vägen till en stol. Hon lämnade mig där sen kom en tjej med rött kort hår. 
"Så vad vill du ha idag?" frågade hon och började röra på mitt hår. 
"Jag vill absolut inte känna igen mig" sa jag. 
"Det kan vi fixa" sa hon. Hon tvättade, färgade, klippte och torkade håret. Efter 2 timmar så var hon klar. Hon visade mig och jag kunde inte tro att det var jag. Hon hade gjorde dip dye på topparna ljusbrunt som blev ljusare och ljusare. 
"Här" sa hon och räckte fram en ask. Jag kollade frågandes på henne och öppnade den. Det var en ask med linser. Det var ljusblåa linser. Kanske ni tänker Louis har ju blåa ögon varför har inte hon? Joo min pappa hade bruna så jag fick hans ögon medans Louis fick mammas! Jag satte på mig linserna och mina ögon såg ut så här:
 
 
"Tack så mycket" sa jag och kramade om tjejen. 
"Det var så lite så nu känner man inte igen dig" sa hon. Jag gav henne en till kram och gick och betalade. När jag var på väg ut så krockade jag med nån så att jag ramlade. 
"Jag är hemskt ledsen gick det bra?" frågade han. Jag kollade uppåt och mötte ett par hassel bruna ögon. 
"Det gör inget och det gick bra" sa jag och gav honom ett leende. Då märkte jag att det var killen med dom underbara ögonen. Han kollade lite på mig sen sa han. 
"Har inte vi redan krockat?"
"Haha joo" sa jag.  Han hjälpte mig upp och tog av hans keps. Då såg jag att det var Justin bieber.
" Är inte du Justin bieber?" frågade jag. 
"Den ända och du?" frågade han. Vad ska jag säga? Jag vill ju börja om helt. 
"Angel" sa jag. Chels vilken idiot du är vem heter Angel. 
"Angel vilket vackert namn Passar till en vacker tjej" sa han. Jag kände att det brändes i kinderna. 
"Tack du ser inte så dum ut heller" sa jag. 
" Tack skulle jag kunna få ditt numer?" frågade han mig osäkert. 
"Visst" sa jag. Han gav mig sin mobil och jag skrev in mitt numer.
"Vi ses Justin" sa jag och gav honom en lätt puss på kinden och började gå tillbaka. Jag kollade bakåt och såg att han rörde kinden där jag hade pussat honom! Jag fick ett leende men det sjönk direkt. Tankarna om Harry kom till baka. Vår första kyss och hur han frågade mig för att bli hans flickvän.
 
      *FlashBack*
 
Som vanligt skulle jag göra en skicolor dribbling men jag failade och ramlade med Harry över. Han gjorde inget bara kollade in i mina ögon och jag kunde inte undvika hans fina gröna ögon så jag kollade tillbaka. Jag ville kyssa honom. Men ska inte killarna ta första steget? Eller spelar ingen roll? Fjärilarna i magen växte bara och pirret kom. Det var då jag märkte det jag hade fallit för Harry Styles den som nästan alla tjejerna i värden vill ha Och det ända jag behövde var att han skulle kyssa mig  då skulle jag vara säkert om jag hade blivit kär i Harry. Jag tog mod till mig och sa. 
-Kyss mig. Han kollade lite konstigt på mig. Ånej nu har du skämt ut dig för resten av livet. Men jag hade fel. Han närmde sig mer och mer. När han var 2 millimeter från mina läppar så stannade han. Ville han att jag skulle ta sista steget eller. Jag slutade tänka och pressade mina läppar mot hans. japp där kom pirret jag hade fallit för Harry Styles. hans läppar dom var så varma och mjuka. Han vände sig om så att jag lagg på honom. Ochbdet var bra för det började bli lite tungt. Jag var tvungen attbavsluta för att hämta andan. Jag kollade på han. Och han hade ett stort flin på läpparna. Han närmade sig och gav mig en snabb puss på munnen. Han ställde sig upp och jag satt på hans knä. Jag kollade åt honom och han hade fortfarande ett flin på läpparna. 
-Vad flinar du åt?, frågade jag han. 
-Att du är äntligen min, sa han och kollade på mig.
-Vem sa att jag var din, sa jag för att reta honom lite.
-Men vi kysstes, sa han och lätt lite ledsen.
-Harry det var en kyss bara ingen har frågat mig att vara din flickvän, sa jag. 
-Okej vill du Chelsea Tomlinson bli min flickvän, sa han och lätt stolt jag vet inte varför Men det gjorde han faktiskt. JAg tänkte lite för att reta honom och jag såg att han blev lite oroligt. Jag kysste honom och han fick ett flin på läpparna.
 
      *Flashback over*
 
Varför var han tvungen att förstöra det?  Vi var så lyckliga. Varför kunde inte han ha stöttar mig med att stanna med April? Jag skulle endå säkert komma till turnén efter nåra månader. Men han var tvungen att förstöra det.  Jag gick mot hotellet och tänkte på vad som hände i flygplatsen. 
 
           *Flasback*
 
 
När vi kom fram till deras Gate så började mitt hjärta dunka. Harry var här. Alla stannade till när dom såg honom. Jag gick fram till Liam, Zayn och Niall och gav dom en farväl kram. Sen kom jag till Louis jag gav honom en extra stor kram. 
"Jag kommer sakna dig brorsan och hälsa Eleanor" sa jag. 
"Jag ska och jag kommer att sakna dig också. Vi ses när vi kommer och hämtar April. " sa han. Jag nickade och gav honom en stor kram. Men då kom Harry och avbröt oss. 
"Chelsea kan vi prata?" frågade han. Jag kände hur tårarna brändes bakom ögonlocken. Jag skulle svara men Louis hann före mig. 
"Jag sa till dig att du inte skulle få prata med  henne, röra henne och vara nära henne fattade du inte" sa han. 
"Bror kom ige" hann han bara säga innan Louis avbröt honom. 
"Du är inget till mig Harry fatta inte kompis eller bror" sa han.  Harry struntade i honom och gick förbi honom och fram till mig.
"Chels snälla jag älskar dig" sa han och hans tårar hade börjat rinna. Jag ville bara förlåta honom men jag kunde inte. 
"Tyvärr Harry men jag kommer inte kunna förlåta dig" sa jag och vände mig om. Men Harry drog mig i armen och vände mig om. Nästa sekund kände jag hans läppar mot mina. Jag avbröt kyssen och gav honom en smäll på kinden. Sen drog Louis Harry ifrån mig och började gå mot flygplanet. 
"Chelsea jag älskar dig och kommer kämpa för dig" skrek han. Det ända jag ville var att springa till honom och kasta mig i hans famn. 
 
             *Flasback over*
 
Det var då jag insåg att endå om jag inte ville gå vidare så måste jag. 
 
 
När jag kom till hotellet så var jag förväntansfull om vad April skulle tycka. Jag hade så mycket energi att jag inte tog hissen utom sprang upp för trappan. Jag öppnade dörren till vårt rum och hörde snyftningar. Jag sprang till vårt rum och såg.......
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: