Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-06-21
14:07:39

Heart attack del 38

Previous:
 
"Chelsea" sa han. Man hörde att han skulle börja gråta vilken minut som helst.
"Hej Harry"
 
 
Tystnaden spreds sig över hela rummet. Men tillslut kom Harry springandes mot mig och gav mig en Bamsekram jag såg att att alla lämnade oss helt själv. Jag kramade inte Harry tillbaka. Jag kunde inte förlåta honom för vad han gjorde mot mig och jag har Justin nu. När Harry släppte mig så började han prata så snabbt att man inte förstod nåt. Så jag avbröt honom.
"Harry ta det lugnt" sa jag. Han tog ett djupt andetag och sa.
" Chels jag kan inte fatta att du är här jag har saknat dig så mycket. Jag älskar dig Chels snälla förlåt för vad jag gjorde jag vet att jag var en idiot och att jag inte förtjänar att du förlåter mig men tro mig jag har testat att dejta andra tjejer. Jag har gått och festat nästan varenda kväll och lagt med skit många tjejer. Men det ända jag har i mina tankar är dig. Jag har åkt till L.A och letat efter dig men jag träffade bara en taskig tjej. Som liknade dig skit mycket ( När han sa det så ville jag bara börja att skratta) hon sa att du hade åkt nån annanstans. Sen hittade jag inte dig. Snälla förlåt mig snälla jag ber dig. Jag vet att du är fortfarande den rätta Chels snälla ge mig en till chans jag vet att jag var en idiot som lät dig åka. Men snälla låt mig höra att du tar mig tillbaka snälla Chels jag älskar dig du r den bästa tjejen jag någonsin ar träffat och jag vet att du är den rätta" sa han och tårarna hade börjat att strömma ner för han kinder som vattenfall.
" Harry jag kan inte ta tillbaka dig" viskade jag fram.
"Snälla Chel" hann han bara säga inna jag avbröt honom.
"Nej Harry vet du hur många gånger jag har varit tvungen att gråta mig till söms, hur många gånger jag har tänkt att allting är mitt fel, Att jag inte var en dålig flickvän eller nåt? Vet du hur det känns? Nej jag tror inte det. Jag började att skärra mig igen tack vare dig. Harry fatta jag HATAR dig ,med ett stort H du krossade  mig.Nu har jag gått vidare skaffat en ny och han behandlar mig som jag borde bli behandlad" sa jag och sprang ut från rummet och torkade bort mina tårarna. Jag såg att Louis drog min arm för att låta mig stanna men jag skakade bort honom och sprang ner till lobyn. Jag tog en taxi och åkte till Justin. När jag kom fram så slet jag upp dörren och sprang till rummet och lägger mig. Jag hörde att Justin kom i. I rummet och hålde om mig. Jag är glad att han inte frågade vad som hade hänt. Han hålde bara om mig och kysste bort mina tårar tills jag somnade i Justin armar.
 
Harry's perspektiv
 
 
 
Jag kan inte fatta att hon har hittat en ny? Hor han helt glömt bort mig. Varför lätt jag lätt jag henne gå? Varför behandlade jag inte henne bättre? Varför var jag in den bästa killen till henne? 
 
Jag kände hur ilskan började komma tillbaka. Jag såg lampan i hotell rummet  jag kastade den på golvet förstörde sängen drog bort gardinerna kastade tv kontrollen på tven. Jag hörde att Louis kom in och skrek till mig att sluta. Jag tog upp stolen och skulle kasta bort den. Men sen byttes ut argheten mot ledsamhet. Jg gled ner på golvet drog upp knäna och började gråta. Jag gömde ansiktet mellan knäna och grät och grät.  Jag kände att Louis satte sig bredvid mig och kramade om mig.
" Louis jag är så ledsen men jag verkligen älskar din syster vad ska jag göra" stammade jag fram medans jag grät!
" Jag vet hazza att du älskar henne" sa Louis och försökte trösta mig.
" hon har träffat en ny Lou vad ska jag göra?" Stammade jag fram medans jag grät.
" Skriv en låt till  henne om dina känslor da?" Sa han och då gav han mig bästa idén.
" Lou kan du snälla och gå ut en liten stund och ta in Niall snälla?" Frågade jag honom. Han nickade och gick ut efter 2 sekunder kom Niall in med sin gitarr.
" Jag har hört att vi ska skriva en låt" frågade han. Jag nickade och hämtade papper och penna. Let's begging.
 
 
Chelsea's perspektiv
 
 
(Två dagar senare)
 
Det har gått två dagar sen jag träffade honom. Justin frågade vad som hade hänt och jag sa bara en logen vit lögn. Jag vet att jag borde berätta alt för Justin men jag kan inte. April har ringt mig och frågat vart jag stannar och jag sa hotellen och vilken rum och våning och sen la hon bara på konstigt. Jag var helt ensam nu för att Justin var på en photoshop så jag bestämde mig för att titta på tv. Dom visade family kardashian. Jag tittade på en liten stund. Till det plingade på dörren jag gick och öppnade och blev förvånad av vad jag såg vad gör han här?
"Harry vad gör du här?" Stammade jag fram.
" Lyssna bara" sa han. Sen hörde jag att nån började spela gitarr så jag kollade och såg att Niall också var här. Sen öppnade Harry minne och sjöng den finaste låten jag någonsin har hört.
"Hello, hello, I know it’s been awhile but baby
I got something that I really wanna let you know, yeah
Something that I wanna let you know oh oh
 
You say you say to everybody that you hate me
Couldn't blame you cause I know I left you all alone, yeah
I know that I left you all alone oh oh
 
And yeah, now I’m back at your door
You're lookin’ at me unsure
I should’ve seen it before
You’re all I think about, baby
 
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
You might have moved on
But girl you should know
That I know you’re still the one
I know it’s sayin’ too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
 
I know you’re still the one
 
Hello, hello, I’m really hoping you’ll forgive me
I keep talking, begging, tell me what I wanna hear, yeah
Girl just tell me what I wanna hear
 
I tried, I'll try to start again and find somebody
But I remember all the times and all the words we said, yeah
I can't get it out of my head yeah
 
Now I’m back at your door
You're lookin’ at me unsure
and I don't know what to think of you
I should’ve seen it before
You’re all I think about, baby
 
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
You might have moved on
But girl you should know
That I know you’re still the one
I know it’s sayin’ too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
 
Hey you, you’re still the one
Hey you, you’re still the one
Hey you, you’re still the one
Hey you,
you’re still the one
I know it’s sayin’ too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
I know you’re still the one
 
" Skrev du den till mig" stammade jag fram med gråten i halsen. Harry nickade som svar. Det kändes som att båda ville säga något men ingen av oss tog första steget. Men bådas uppmärksamhet vändes mot en person som sa.
"Vad händer här Angel" hörde jag Justin's röst säga.
" Justin jag kan förklara" svarade jag snabbt.
"Vem är Angel? Det här är Chelsea" hörde jag att Harry sa. Bar du tvungen att säga det Harry?
"Nej det här är Angel min flickvän" sa Justin.
"Det här är Chelsea Tomlinson mitt ex " sa Harry. Justin kollade chockat på mig och sen förstod han.
" Så det var du som krossade hennes hjärta? Men Så att du vet Harry så Är hon min flickvän nu och hon VAR din ex men du förtjänar inte henne" Sa. Justin tillslut. Då gjorde Harry nåt jag inte trodde han skulle göra. Han slog till Justin.
"HARRY" skrek jag och böjde mig ner mot Justin men han reste sig upp och slog Harry tillbaka och då var bråket på gång.
"KILLAR SLUTA DET RÄCKER" skrek jag. Jag borde på riktigt gråta men jag är trött på att alltid vara den svaga. Jag såg att Niall stog bara och kolade på.
" Niall gör nåt" sa jag åt honom.
"Jag? Absolut inte tyvärr gumman men förra gången jag blandade in mig i en fight med Harry så hamnade jag i koma" sa Niall.
" Alvar Niall va en man" sa jag och kollade på killarna som låg  marken och bråkade.
"Okej" sa han. Han tog ett djupt andetag och gick fram mot killarna. Han försökte ta bort dom från varandra.
" Killar det rä..." Hann han bara säga innan Justin skulle slå Harry men råkade pricka Niall vid munnen.
"Jag sa ju det jag blir alltid slagen" utbrast Niall. Jag jag visste inte vad jag skulle göra så jag ringde ambulansen. Jag vet när ringer man en ambulans när det är bråk. Men jag såg att Justin hade fått för många smällar och skulle tippa ut vilken min som helst. Så jag ringde dom och dom sa att doms kulle komma om fem min och dom ljög inte för att efter 5 min så var dom här. Justin hade tippat ut och Harry var rejält skadad. Niall skjutsade mig till sjukhuset och ringde Louis och berättade och vi mötte dom där borta. April gav Niall en kram och sa att han var så modig att han gjorde så att bråken slutade.
" Niall stoppade inte bråket, han vågade inte ens han försökte. Men tillslut försökte han men fick en smäll på engång." Sa jag och killarna började skratta men blev allvarliga när doktorn kom och berättade.
"Justin mår bra han har vaknat och ni kan gå in till honom och samma sak med Harry men han svimmade aldrig men han mår bra." Sa doktorn 
Jag sprang direkt till Justin och såg honom ligga på sängen. Han såg så svag ut.
"Älskling hur mår du?" Frågade jag försiktigt och gick fram till honom. Jag rörde honom vid hans arm men han tog bort det.
"Jag vill att du ska förklara alt" sa Justin. Han var så seriös att det skrämde mig lite, jag hade aldrig sett honom så seriös förut. Så jag tog ett djupt andetag och sa.
"Jag är inte Angel mitt riktiga nam är Chelsea Tomlinson" och sen började jag  berätta allt om när mina föräldrar tvingade mig att flytta till Louis att han var min bror att jag blev kär i Harry Styles. Blev ihop med honom, När mina föreldrar dog. När vi skulle följa med dom på turnéns när det blev det stora bråket. När jag lämnade och träffade Justin att jag färgade håret och allt sånt. Jag tog ett djupt andetag och sa.
" Det är min historia Justin och förlåt för att jag inte berättade allt innan" sa jag.
"Du älskar honom" sa Justin. Jag kollade förvånad på honom.
"nej Justin jag älska" hann jag bara säga innan Han avbröt mig.
"Chelsea du älskar honom, Och jag märkte att jag inte har slutat att älska Selena heller så gå tillbaka till honom han förtjänar dig" sa han. Då märkte jag. Att jag älskade verkligen Harry. Han var den rätte. Jag gav Justin en stor kram och viskade tack i hans öra och gick till harry's rum. Jag såg att alla var där men när jag kom in så gick alla ut.
Jag gick fram till Harry och gjorde det jag inte trodde jag skulle våga. Jag kollade rakt in I hans göra ögon sen ner på hans läppar och kysste honom. Jag kysste honom. Harry besvarade kyssen och jag tror att det var den bästa kyssen vi någonsin har kysst. Jag lutade mig mot hans panna och sa.
"Jag förlåter dig. " då fick Harry den största leendet nånsin.
 
-------------------------------
SLUUUUUUUUUUT
 
 
 
 
 
 
 
Skoja bara hehe
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: