Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-03-09
21:30:56

Heart attack del 32
 
Previous
 
Det jag såg när jag öppnade dörren var......
 
Krossade glasbitar. Jag såg att Chelsea hade en bit i handen. Jag förstår direkt att Chelsea skulle skärra sig igen. Jag kunde inte tro att Chelsea skulle göra nåt sånt. Men jag kan inte tänka på det nu jag måste stoppa Chelsea. Jag sprang till henne så snabbt jag kunde och slog bort spegel biten från hennes hand direkt.
"Vafan Chelsea! Vafan håller du på med?!" sa jag. Jag kände att tårarna börja rinna igen. Jag känner mig så skyldig. Det är mitt fel att allt händer. Vad ska jag göra.
"Chels snälla sluta gör inte så här" sa jag. Och kramade henne. Jag hörde att Chelsea hade börja gråta. Jag kände att hon krama hårdare. Men hon släppte min när vi hörde att Liam skrek:
"Harry släpp kniven nu! Niall spring härifrån vi ska försöka stoppa han så länge vi kan."
Jag blev helt förskräck. Jag och Chelsea sprang ner så snabbt vi kunde. Jag snubblade mitt i vägen. Men ställde min upp så snabbt som möjligt. När vi kom ner så såg vi att Harry hålde i en kniv.
 
Chelsea's perspektiv 
 
Jag fatta inte att Harry kunde går så långt. Men så såg jag att Harry såg April och försökte ta sig loss från killarnas grepp. Medan han försöker ta sig loss skrek Harry till April:
"Din hora! Det är ditt fel att min flickvän inte kan följa med!"
Och nu försöker han ta sig ur greppet mer. Jag trodde att han aldrig skulle klara det men till min förvåning så klara han det. Han gick raka vägen till April. Jag såg att han släppte kniven och jag blev lättad. Så jag gick fram till han. Men till min förvåning så såg jag att han skulle ge April en box. Jag skynda mig fram som möjlig för att stoppa men han boxade rak i min mage. Jag kunde inte andas. Jag tappa helt och hållet det. Jag kände att jag börja falla på golvet. Och allting blev suddig. Och så var det mörk.
 
Louis perspektiv:
 
"Vafan håller du på med Harry!" skrek  jag. Jag kände hur ilskan dök upp i mig. Jag är så arg just nu. Jag såg att Liam skulle komma fram emellan oss för att stoppa fighten men jag putta bort han. Jag gick fram till Harry och gav han en box. Han skulle ger en tillbaks men jag hann duka undan. Jag blev så arg så jag skrek mot hans ansikte:
"Det är över. Vår vänskap är över. Du ska inte få komma nära Chels längre! Om du kommer nära henne så har du med mig att göra. Du kommer att ångra dig Harry. Gå härifrån nu jag vill inte se dig mer!"
Jag blev så att jag blev röd. Jag såg att Harry skulle börja skrika tillbaks men ångra sig. Istället sa han med en lugnt röst:
"Visst, ingen vill ändå se dig. Men om nåt händer Chels kommer jag att döda dig."
Och så gick Harry därifrån och sen smällde han igen dörren. Och först då kommer Niall fram från toaletten. Han gick som om inget hade hänt. Men när han såg Chels lägga där så sa han:
"Vad har hänt? Och ring ambulansen!"
Sa skrek den sista meningen. April tog sin mobil snabbt och ringde ambulansen. Jag såg att Liam gick till toaletten.
" Herregud Niall vad har du gjort? Det stinker så mycket här inne." sa Liam rak ut.
Jag vet inte varför men jag börja skratta så mycket att det gör ont.
"LOUIS!!!! Din syrra!" skrek April i minna öron.
Och då sluta jag att skratta. Jag sprang fram till Chelsea och bärde upp henne i min famn. 
"Chelsea inte igen" sa jag och försökte låta bli att gråta. Nu hatar jag Harry med hela min själv. 1 För att han gjorde så att Chelsea fick välja mellan honom och April 
2 För att han krossa hennes hjärta och 3 För att han slog henne. Jag vet att jag kommer att få se honom lossas att alt är bra göra vår Larry stylinson framför media. Men det jag kan låva är att han inte kommer få se henne, prata med henne, röra henne och vara nära henne. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: