Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-09-02
18:03:49

Capitel 39

Det har gått en vecka sedan hela händelsen. Jag har förlåtit Harry nu. och allting är tillbaka till det normalla. Just nu är jag hos Justin och packar mina saker för att jag ska följa med killarna på resten av deras turne. Jag hade packt alla mina kläder nu var det dags för skönetsproduktena. När jag var påväg mot badrummet så passerade jag en bild på mig och justin. När vi var på semester i Dubai, Det var en bild på oss två i stranden. Justin hålde om min midja och jag pussade hans kind. Jag vet inte varför men nu gjorde det ont att lämna honom. Han var ju där för mig när det där med Harry hände, så det känns typ konstigt. Men jag vet att den killen som jag ska vara med är Harry och Justin ska vara med Selena du vet Jelena FOREVER!!!!

Jag kände att nån stog bakom mig så jag vände mig om och blev rädd för att Justin stog där.

‘’Shit Justin du skrämde mig’’ sa jag. Han skrattade och sa ett litet snabbt förlåt. Han kollade på bilden som jag hade i handen och sa tillslut.

‘’Jag trodde verkligen du var den rätta, men jag hade fel’’

‘’ Min mamma brukade alltid säga Ju flera killar du har och blir dumpas ju närmare kommer du till den rätta’’ sa jag och skrattade av minnena med mamma. Båda hoppade till av att nån plingade. jag gick ner och öppnade och mötes av Selena som hoppade på mig.

‘’Tack såååå mycket’’ viskade hon.

‘’Haha, det e lugnt du vet Jelena Forever’’ sa jag och då skrattade hon. Hon släppte taget av mig och gick och kysste justin.

‘’ Är ni tillsammans igen?’’ frågade jag och dom nickade.

‘’ Grattis’’ sa jag och kramade båda två.

‘’ Men kom igåg att när ni gifter er så är jag brudtärnan’’ sa jag och pekade på dom. Dom skrattade och selena sa.

‘’Såklart’’ och blinkade. Vi hoppade till av att nån tuttade.

‘’ Det är nog min skjuts hej då vi ses snart’’ sa jag och gav dom en till kram oh tog mina väskor. Jag såg att Harry klev av bilen och såg lika underbar som vanligt. Jag sprang fram till honom coh han öppnade hans armar och jag kastade mig i hans famn, där jag hör hemma. I Harry Styles armar:)




                           !THE END!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: