Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-03-08
23:27:43

Heart attack del 31
 
Previous:
 
 Men Louis var den första att öppna munnen och sa......
Chelsea's perspektiv 
 
"Wow, du påminner mig om mamma så jävla mycket så det gör ont."
Jag såg att en ensam tår rinna ner från hans ögon. Men han torka bort det direkt. Jag känner mig också ledsen men visa det inte. Och jag såg att Harry kom fram till och hålde om mig. Det kändes så bra att ha han i närheten. Jag känner mig så trygg vid hans famn.
"Fin låt" hörde jag Harry viska i mina öra.
"Tack" viskade jag tillbaka. Vi gick tillbaka till vardagsrummet och såg  att alla hade ett leende på läpparna 
"Vad är det?" frågade jag. 
"Simon ringde och sa att vi fick ta med en person var"sa Liam.
Jag såg att Niall och Harry titta på varandra och jag förstår direkt att de ville ha med mig och April. Alla började skrika av glädje. Livet är perfekt nu. Jag och April ska flytta till en egen lägen het och nu ska vi följa med killarna på deras turné. Som jag sa. Livet är perfekt. 
 
April's perspektiv. 
 
Alla skrek och gjorde konstiga danser men blev avbrutna när min telefon ringde. Alla kollade åt det hållet. Jag gick fram till telefonen och kollade vem det var. Det var mamma så jag svarade. 
"Hallå det är April" svarade jag.
"April! Din mormor har fått ett hjärtattack!" hörde jag mamma säga från andra luren.
Jag kunde inte tror mina öron. Det är inte sant. Jag kände att det rann tårar från ögonen. Jag fatta inte att. 
"April du  måste vara här med mig och mormor."
Nej det är inte sant! Inte min mormor  Hon och jag är Jätte nära varandra  Jag fatta det inte. Äntligen skulle jag får vara med Niall men nu. Nu är allt förstörd.
"April? Hör du mig?" sa mamma
"Aa" sa jag.
Och så lag jag på. Vad ska jag göra?! Hur ska jag kunna förklara det här till Niall. Han kommer att blir förkrossad. Men jag har inget val. Jag måste berätta.
Jag gick tillbaks till rummet och såg allas blicka titta på mig. Och jag titta på Niall och jag möte hans ögon. Vi fick ögon kontakt. Han märkte direkt att nåt var på tok så han gick fram till mig och gav mig en kram.
"Vad är på tok?" sa han.
"Jag... Jag" sa jag. Jag ville bara säga det fast jag fick inte fram ett ord. Istället börja tårarna att rinna. Jag ville får stop på de fast de går inte. Det kommer mer och mer.
"Vad är det?" sa Niall och titta mig i ögonen. Jag ville titta bort fast det gick inte. Jag kan inte undvika hans blick. Hans ögon var så fina så jag försvann i de. Jag märkte inget som fanns rund omkring mig. Det ända som jag tänkte på var Niall och hans fina ögon. Jag ville bara att allt skulle försvinna. Jag ville att allt skulle vara glömt och att mormor ska mår bra igen. Jag ville bara försvinna med Niall och aldrig komma tillbaks. Jag älska Niall så mycket. Det gör så ont att tänka på att inte vara nära Niall. Men mina tanka avbröts
"April svara mig nu."
"Min mormor hon har fått en en hjärtattack" försökte jag säga mellan gråten. 
"Alt kommer bli bra" sa Niall och hålde om mig. Han pussade mig på huvudet.  Jag lyfte på huvudet och kollade rakt in i hans ögon. 
"Niall jag kan inte följa med" sa jag. 
"April snäälla" sa han. 
"Jag kan inte" sa jag. Men han svarade inget. Istället kramade han om mig. Då kom Chelsea in. 
"Gumman vad har hänt?" sa hon och kramade mig. 
"Mormor har fått en hjärtattack." sa jag och kramade henne tillbaka. 
"Det kommer ordna sig" sa hon och strök mig över ryggen. 
"Chels jag kommer inte kunna åka till turnén" sa jag. 
"Jag förstår jag stannar här med dig" sa hon. Exakt då kom Harry in. 
"Vadå stanna med henne älskling?" frågade han. 
"Jag ska inte följa med på turnén. Jag ska stanna med April här" sa hon. Då stormade han ut. Jag hörde att han skrek nåt på Niall som hade gått ut med resten av killarna. Så vi stack till dom. När vi kom fram så möttes vi bara av Niall's och Harrys skrik. 
"DET ÄR DIN FLICKVÄNS FEL ATT MIN FLICKVÄN INTE FÖLJER MED PÅ TURNÉN" skrek Harry. 
"HARRY HA LITE RESPEKT APRIL SA INGET TILL CHELSEA HON SA SJÄLV ATT HON STANNAR!" skrek Niall tillbaka. Sen var ingen bered på det som hände. Harry slog till Niall i näsan. Och Niall kan inte vara mognare och slår tillbaka. 
"Killar det räcker, KILLAR" sa jag men skrek sista ordet. Fick jag deras uppmärksam het. Nee så Chelsea  tog in båda pekfingrena och visslade. Då fick vi deras  uppmärksamhet. 
"HARRY APRIL SA INTE ATT JAG SKULLE STANNA. JAG VALDE DET SJÄLV OCH NIALL DU KAN INTE VARA MOGNARE OCH INTE SLÅ TILLBAKA!" skrek Chelsea på dom. 
"DU VÄLJER MIG ELLER APRIL" skrek Harry tillbaka. Jag blev skit chockad när jag hörde Harry säga det. Jag trodde aldrig han skulle låta Chels välja mellan mig och Harry. Jag vet att Chelsea blev lika chockad som jag blev. 
"Chelsea följ med bara på turnén." sa jag och gick fram till henne. Jag visste att Chelsea var arg för hon blev helt röd i ansiktet. Hon gick bara förbi mig och ställe sig en halv meter från Harry. 
"NEJ APRIL JAG STANNAR HÄR MED DIG! SÅ DÄR FICK DU MITT SVAR" skrek Chelsea rakt på Harry. 
"DÅ ÄR DET SLUT" skrek Harry tillbaka. Man hörde att alla flämtade till. Chelsea började skratta och sa. 
"Ha ha ha snälla det var slut när du fick mig att välja mellan dig och April" sa hon. Harry svarade inte han stormade bara ut från huset och smällde till dörren. Medans Chelsea sprang upp till mitt rum och smällde in dörren. Jag,Louis,Niall,Zayn och Liam stog bara kvar där och försökte få in alt som hade hänt. Alla var tysta i kanske fem min och ingen hade rört sig. Men tillslut avbröt Louis tystnaden. 
"Hårda ord" sa han. Jag fick damp få Louis. Hur kan han komma och skoja nu när hans syster och bästa kompis gjorde slut. 
"ALVAR LOUIS. DIN EGEN SYSTER SITTER SÄKERT OCH GRÅTER DÄR UPPE OCH DET ÄNDA DU KAN SÄGA ÄR
"Hårda ord" " sa jag och med dom två sista orden så härmade jag hans röst. Jag sprang till köket hämtade en påse ärtor och gav till Niall så han kunde lämna det på ögat där Harry hade slagit honom. Sen sprang jag upp till mitt rum och öppnade dörren. Det jag såg när jag öppnade dörren var......
 
 
 
Kommentar:
#1: Anonym

Bra, när kommer nästa?

Svar: tack och nästa kommer snart!!!!
Nickoll

2013-03-09 @ 10:09:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: