Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-03
18:36:24

Heart attack del 9
Previous.
 
-April du och jag shoppa nu, sa jag hon nickade ivrigt bara. Jag flög från sängen upp samma April. Exak när jag skulle gå ut så tog nån min hand och drog mig bakåt.
-Får jag ingen kyss först, sa han och flinade. Jag gav honom en och gick. 
.                                                                                                                                                                                              

Bild 1: Chel's och April 's klänning.
 
 
Jag och April åkte direkt till Westfield mall och gick in till Forever 21 och letade lite efter den perfeckta klänningen. Men vi hittade inget där. Så vi fortsatte till en annan äffar men hittade inget. När vi hade gått i alla äffarer utom en så satte sig April i en bänk. 
-Jag ger upp, sa April. ååååh hon är såååå jobbig att hon ger upp så lätt.
-Okej vi går till HM om vi inte hittar nåt så drar vi hem, sa jag och hon nickade. Jag drog upp henne för att hon inte årkade inte gå upp själv. Vi gick in till HM och letade och letade men hittade inget. 
-Kom vi går, sa April och började dra mig i armen. men exakt när vi skulle gå såg jag dom. De perfekta klänningarna till oss. Dom var likandana slutade vid rumpan och var uringad i där bak så man såg hela ryggen. En var silver och den andra var svart.
-April, sa jag och pekade mot klänningarna. När hon såg dom så tappade hon hackan och sprang till dom. 
-Kom vi provar, sa hon och började leta eftervåra storlekar och det bar dom sista som var kvar så vi hade tur. April tog den svarta medans jag tog den silvriga. Jag tog på mig den och den passade perfekt. jag gick utbför att visa henne och hon såg grymt snygg ut på den.
-Den är gjorde för dig April, sa jag och kollade på henne.
-För dig också du ser så snygg ut o den Chels, sa hon.
-Vi tar dom här, sa jag. hon nickade bara ivrigt som svar. Vi gick in till omklännings rummet och byte om sen gick vi till kassan och betalade och vi fick en varsin påse men vära underbara klänningar.
- Du vi måste gå och köpa en ny mobil åt mig,sa jag April suckade och började gå mot apple butiken så att jag kunde köpa en iphone 5. 
 
Hemma igen.
 
 
När vi kom hem så var ingen hemma jag började kolla runt i alla rum men killarna var inte där. När vi kom till köket så fanns det en lapp där det stog "Vi var tvungna att åka och prata med Paul ses snart" jaha då  är vi ensama i nåra timmar för dom här möten brukar ta långt tid.   Jag kände mig äcklig så jag gick och tog en dusch jag gjorde det vanliga en tjej brukar göra shamponerade håret rakade benen och smörjde in mig med min favorit kräm som luktade jordgubb. Jag gick till mitt rum och såg att April hålde på med sin mobil så jag gick och hämtade min nya så att jag kunde fixaöite grejer med den som telefonumer, spel och det viktigaste  musiken. Jag gick och hämtade en skiva för att lämna på musik och när jag kom tillbaka så såg jag att jag hade fått ett sms. Komstigt  ingen hade mitt numer förutom April jag tog mobilen och öppnade sms. Jag kunde inte tro mina ögon hur kunde han ha fått mitt numer. Det stog.
" Tjena snygging hur mår du? jag saknar dig skit mycket kom tillbaka till mig så kan vi ha lite kul som förut. ring mig// din kille Josh" 
 
Vad vill han mig? Han han inte gjort mig nog.
-April kolla, sa jag och vissade min mobil. 
-Hur kunde han få ditt numer,frågade hon. Jag ryckte på axlarna som svar. För det är ju sant hur kunde han få mitt numer den ända som hade det var April och jag visste att hon aldrig skulle ge den till honom.
-kom vi går ner och beställer pizza, sa jag och drog ner henne. Jag tog min telefon och beställde en kebab pizza för det är vår favorit.  Jag dukade bordet fint och väntade bara på att Pizza skulle komma. "PLING" hörde jag yeeey äntlgen kommer pizzorna. Men när jag gick och öppnade dörn blev jag besviken det var killarna. Dom sa hej och gick in till vardagrummet utom Harry som bara kollade på mig.
-Hej, sa jag och kysste hans underbara läppar.
-Hej, sa han och besvarade den. Han gick in till dom andra och jag följde efter men exakt när jag satte mig rinde det på dörren.
-PIZZORNA, skrek April. Hur kan hon orka att äta så mycket. Jag såg att Niall kollade hella tiden på henne hela tiden han gillar säkert henne. Jag gick och öppnade dörren men kunde inte tro mina ögon.
-Josh vad gör du här, stammade jag fram.
-Ville hälsa på dig jag saknar ju dig, sa han och smekte min kinde jag tog direkt bort hans hand.
-gå nu, sa jag men han skrattade bara och klev in.
-LOUIS, skrek jag och backade. Han kom springades in för att han säkert hörde paniken i min röst. 
-gå annars ringer jag polisen, sa Louis. Han skrattade och sa
-Okej men vi ses Chels, sa han och gick. Jag kände tårana bränas bakom ögonlocken jag sprang upp till mitt rum och läggdemig i sängen. Jag hörde att nån kom in men jag visste inte vem det var. men jag kollade upp och där stog Harry med sina fina lockar. Han kom till min säng och kramde mig. Det känns bra att ha Harry nu. Jag kände att ögonlocken blev tyngre och tyngre och tillslut orkade jag inte hålla dom uppe längre så jag somnade.
 
 
Nästa dag.
 
När jag vaknade såg jag att April hålla på med sin mobil som vanligt. Jag tog min mobil och kollade klockan 13:15 jag brukar inte sova så här länge.  Men jag var ju så trött igår från att gå i stan. Jag ställde mig upp och satte på ett par mjukisar och en linne. Jag gick ner till vardagsrummet och där var redan alla vaken till och med Zayn.
-Mår du bra, sa Harry och klappade på sina lår som menades att jag skulle sätta mig där. så jag gjorde det. jag nickade bara som svar.
-Olej killar vilken tid går vi ut idag?,frågade jag.
- 21:00, sa Niall alla hållde med så det var bestämt klockan nio skulle vi dra och festa. Det ska bli sjukt roligt för att det var jätte längesen jag festade. 
 
 
Klockan 18:00.
 
-Jag går och duschar, sa jag till April. Jag tog min mobil för att lyssna på musik medans jag duschade. Jag gjorde det jag alltid brukar Göra schamponera håret rakade benen och smörjde in migi kräm och som vanligt så hade jag otur och glömde kläderna i mitt rum så jag måste gå i bara handduk ditt. När jag passerade  vardagsrummet så började killarna vissa jag pekade fingret mot dom och gick.  Först så fixade jag mitt hår, jag gjorde stora Hollywood lockar och April fixade mitt smink för hon pluggar till det att sminka folk. och jag måste säga jag såg snygg ut och vi var klara till exakt kl 20:50 så vi gick ner till killarna och Harry kollade på mig.
-Jag gilla, sa han och kysste mig kyssen blev grovare och grovare men Zayn avbröt oss genom att kasta en kudde och säga.
-Get a room,
Jag blrjade direkt att rodna så jag vek bort blicken och började gå mot dörren dom andra följde efter och nästa sekund satt vi i bilen på väg mot festen. Som vanligt fick inte jag och April plats så jag satte mig på Harry's knä och April på Niall's knä. Dom såg så söta ut. Dom skulle göra ett perfekt par. När vi kom fram så skrek jag
"party time" Harry skrattade åt mig och skakade på huvudet. och som vanligt var paparazzina här och kneppte kort. Så jag släppte direkt Harry's hand för jag ville inte att det skulle komma ut på tidningen . Vi gick in till festen och dom spelade min favorit låt " turn up the music" med Chris brown. Jag tog direkt April hand och drog henne till dansgolvet och började dansa eller inte dansa da mest hoppa i takt med musiken. vi dansade utan att stoppa i kanske en timme. Men vi blev trötta så vi gick till baren och beställde en dricka. Jag drak upp den på 1 sekund.
så jag tog en till och en till och en till jag kände att jag hållde på att bli lite yr. Jag såg Harry och Louis stå en liten bit härifrån. Så jag gick dit med vingligande ben.
-Wow du har druckit lite, sa Louis och skrattade.
-Det har jag inte als, sa jag och skrattade. Då började starship spelas.
-Aah jag älskar den här låten kom vi dansar, skrek jag och drog med Harry ut på dansgolvet.
 jag började köra nåra danssteg som jag lärde mig 
när jag var på street dansläger i sommar jag är inte så bra på det men jag kunde lite endå
 
 


( Tänk att det är Chelsea)
 jag såg att folk hade börjat göra en ring runt mig. jag dansade och dansade bara, när jag dansar 
så glömmer jag bort allting det ända jag tänker är på att dansa. Det var då jag märkte hur mycket jag hade saknat att dansa. Jag bestämde mig för att börja dansa igen. Jag avslutade med ett varv och alla började applådera. Jag letade efter April och gissa vart jag hittade henne i ett hön hånglandes med Niall. Jag gick till killarna och dom gavmig applåder.
-Tackar tackar men gissa vad jag har sett, sa jag.
-Vad,frågade Harry och lämnade hans arm runt mina höfter. Jag nickade åt det hållet som Niall och April var dom stog chockandes och kollade bara på dom.
-Jag ska gå och ta en drink, sa jag och började gå mot baren. Harry och killarna stannade. Jag gick och satte mig och en kille kom satte sig bredvid mig.
-Får man bjuda sötnosen på en drink eller?,frågade killen.
-Visst, sa jag och tog emot drinken,
 
Harry's perspektiv.
 

Jag såg att Chelsea snackade med en kille och avundsjukan började växa inom mig. Men jag kan inte bestämma med vem hon får och får inte prata med så jag lätt det va. Men när jag såg att han lutade sig närmre för att kyssa henne. Jag visste att min Chels skulle ta bort huvudet men nej da hon var kvar. När det var en millimeter mellan deras läppar så vek hon bort blicken så att kyssen kom på hennes kind jag pustade ut och började gå mot dom. 
-Rör inte min tjej, varnade jag killen.
-Vad stoppar mig, sa han och ställde sig upp. Chels kollade bara oroligt på oss.
-Det här, sa jag och gav honom en rakt höger så han ramlade. Men han ställde sig snabbt upp och slog mig tillbaka. Det kändes som om han bröt min näsa Men jag slog tillbaka jag hörde attt Chels skrek nåt men jag hörde inte vad. Jag skulle ge honom en rak höger igen men kunde inte för att nån tog tag i min arm och drog mig bakåt det var Louis.
-Vi drar nu, sa han och tog mig utåt. Jag såg att Chels gick nånstans säkert för att säga till dom andra. Men när jag kom in i taxin så kom smärtan tillbaka i nästan och läppen där han hade slagit mig. Jag såg att Chels kom springandes barfota till taxin.
-Harry jag låvar jag kysste intebhonom, var det första han sa det lät så guligt.
-Jag vet jag såg, sa jag hon pustade ut direkt. 
 
Det tog circa 10 min att komma fram och det första hon gjorde var att ta in mig till toan för att fixa mitt sår.
-Okej det kommer att göra ont men du måste bara hålla dig okej, sa hon jag nickade och hon började och han hade rätt det sved som fan. Jag hållde mig för jag ville inte vissa mig svag framför henne. Hon hjälpte mig till mitt rum sen så la jag mig och somnade direkt.
 
 
Chels pesrepktiv.
 

När jag hållde på att torka Harry's sår så såg man att det gjorde skit ont. Louis hade gått och laggt sig jag hjälpte Harry till  sängen och han somnade direkt. Så jag var själv här. Jag hörde att nån kom in säkert nån av killarna och jag hade rätt där stog April och Niall.
-Så April dags att gå och lägga oss för ditt plan går kl 1:00 och klockan är 6:00,sa jag och drog med mig henne upp till mitt rum.
-Så vad hände, sa jag direkt för att jag ville veta allting.
-Jo vi kysstet, sa hon. jag himmlade med ögonen.
-Kysstes, sa jag.
-Okej hånglade, sa hon och skrattade.
-Hände det nåt mer, sa jag.
-Nej Chels aldrig, sa hon och började skratta och när jag hörde henne skrtta så skrattde jag också. Så där lagg vi och skrattade. Men vi somnade tillslut.
 
Nästa dag.
 
Jag vaknade skit trött och ont i huvudet. Konstigt mitt alarm ringde inte. Jag kollade på klockan och rusade upp när jag såg hur mycket klockan var den var 12:00 och April plan går 13:00.
-APRIL....., skrek jag hon hoppade upp från sängen.
-vad, sa hon.
-klockan är tolv, sa jag och hon rusade upp och slängde in alla kläderna i väskan. Jag sprang in till Louis rum och väckte honom han.hoppade upp från sängen och sprang till bilen. jag sprang tillbaka till mitt rum och April var klar så jag satte på mig bara mina mjukisar och en Holister hodie och sprang till bilen. När vi kom fram så var klockan 12:40 så vi sprang till hennes gate och vi kom exakt i tid hon gav Louis en snabb kram och sen kom hon till mig. Jag så att en tår rann ner från hennes kind och då började det rinna ner för mina kinder också.
-Vi ses snart, sa hon med hackig röst.
-jag kommer att sakna dig,sa jag och började gråta.
-Jag också, sa hon och gav mig en sista kram. När hon skulle gå in så vände hon sig om och skrek.
-Hälsa Niall.
-Okej, sa jag och då gick hon in då var April borta jag skulle inte se henne på kanske två månader. Då brast det jag började gråta skit mycket och Louis kramade mig. Jag kommer att sakna henne.
.                                                                                                                                                                                          

Så här har ni del 9 vad tycks? kommenter och förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag är sjuk och orkar inte sitta vid datan och skriva men här har ni ialafall del 9 hope you like it ?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: