Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-01
00:35:27

Heart attack del 8



Previous.
-Okej vad roligt men så du vet ringde Josh, sa hon då sjönk hela min glädje till ledsen.
-Josh........., sa jag bara och kände att allting blev svart.

April perspektiv

Jag såg att Chels sa "Josh" och svimmade jag han inte ta imon henne så hon ramlade. Jag ropade på engång på Louis och jag hörde att nåt ramlade och fotsteg. Hans stannade vid dörren när han såg Chelsea. Sen kom han till liv igen och sa.
-Vad har hänt, sa han och bärde upp henne och lämnade henne i sin säng.
-Jag sa att Josh hade ringt och sen så svimmade hon, sa jag och satte mig bredvid henne. Louis slog i väggen och rusade ut jag hade aldrig sett Louis så arg sen det som hände med Chelsea. Jag hörde att han började skrika på nån. Jag hörde fotsteg komma. Säkert Louis men jag hade fel där var Harry.
-Vad har hänt, sa han och började smeka hennes panna. Juste jag hade glömt att dom var ihop. För Chels sa ju det.
-Så Harry är det nåt på gång mellan dig och Chels, sa och blinkade med ögat.
-Jo vi blev ihop idag, sa han och skrattade.
-Ni vadå, hörde jag att nån sa. Jag vände mig om och där stog Louis.
Helt röd i ansiktet säkert för att han hade skrikit på Josh och för att han fick reda på att hans syster och Harry. Sen det som hände Chelsea och Josh så har han varit skit beskyddande med killar. Alltid när vi skulle gå på fester så sa han.
"Var försiktig med killarna" jag kollade på Harry och har var röd i kinderna. Louis började gå mot Harry.
-Svara ni är vadå, sa han igen.
-Vi blev ihop idag, sa han som en viskning.
-Ni kan inte bli ihop, Harry du brukar flirta med nästan varenda snygg tjej som du ser, sa han.
-Ja men jag var singel, försvarade han sig med.
-När du dejtade Taylor Swift så började du flirta med Cara delevingne det var därför ni slutades träffa, sa han. Jag kollade åt Harrys håll och det verkade som om han ville säga nåt men kom på inget. Tillslut sa han.
-Men med Chelsea är det annorlunda jag har aldrig känt så som jag känner med henne, sa han.
-AAW, sa jag och nån annan jag kollade åt Chelsea's håll i och det var hon som hade aaw'at. Jag kastade mig på henne och kramade henne. Samma sak gjorde Harry och Louis

Chelsea's perspektiv

Jag vaknade med att jagp hörde att nån sa.
-Men med Chelsea är det annorlunda jag har aldrig känt så som jag känner med henne.
Det lät som Harry så jag kollade upp och det var han.
-AAW, sa jag och April samtidigt. Hon kollade runt och sen så såg hon mig hon kastade sig på mig. Bokstavligen kastade sig. Sen såg Harry och Louis mig så dom kastade sig också mig. Jag såg på Louis blick när han kollade på Harry när han kramade mig. Han visste säkert att vi var ihop.
-Louis du behöver inte oroa dig, sa jag och kollade på honom.
-Okej men Harry om du sårar henne får du aldrig mer träffa henne, sa Louis hotfull. Harry nickade bara som svar och pussade min kind. Det blev ett stort flin på mina läppar.
-Hörni vilken dag är det idag, frågade jag.
-Det är onsdag, sa Harry.
-Men då åker ju du om två dar, sa jag och kollade på April. . Hon nickade.
-Okej men då på torsdag nska vi festa, sa jag. Dom andra höll med.
-Jag går och säger till dom andra, sa Louis och gick.
-April du och jag shoppa nu, sa jag hon nickade ivrigt bara. Jag flög från sängen upp samma April. Exak när jag skulle gå ut så tog nån min hand och drog mig bakåt.
-Får jag ingen kyss först, sa han och flinade. Jag gav honom en och gick.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: