Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-31
13:54:06

Heart attack del 23
Previous:
Han tog min händer och kollade rakt in i mina ögon. Och gjorde en rörelse jag aldrig trodde han skulle göra.         
 
 
April's perspektiv.
 
 
Han tog upp sin mobil ALVAR!!!!!! oc sms:ade nån. Jag skulle exakt gå men då fick jag ett sms. Jag tog upp min mobil och såg att det var från Niall. Jag öppnade och läste det.
Det stog såhär:
 
 
Du är en av dom bästa sakerna som har hänt mig
Jag älskar allt med dig. Ditt fina leende, dina
underbara ögon, ditt vackra hår. Allt med dig är perfect.
Jag kommer exakt ihåg ur det var när du kom in med
Chelsea. Jag såg på engång att du ver den perfekta
för mig. Min prinssesa som jag har letat efter.
och när du åkte utan att säga nåt så krossades
mitt hjärta. Då visste jag redan att jag älskade dig.
Det var därför jag kom och hämtade dig.
Jag blev så avundsjug när jag såg dig med
den dära killen.
Jag älskar dig du är det viktigaste i mitt liv.
Jag vet redan att det är väldigt tiddit att säga det
men jag gör det jag älskar dig med hela min själ.
// Din Niall föralltid. älskar dig.
 
 
När jag hade läst klart så hade jag tårar i ögonen. Jag kollade upp mot Niall och han hade ett leende i sina läppar. Jag kastade mig i hans famn och tog ett djupt andetag av hans underbara lukt.
- Jag älskar dig också, viskade jag i hans öra. Jag släppte taget av honom och kollade djupt in i hans ögon. Han lutade sig fram och var bara nåra MM från mina läppar. Han stannade där som att han ville att jag skulle ta sista steget, och det gjorde jag. När våra läppar mötes så kom det fyverkerier. Inte i magen utom vid havet.Jag lutade mig bakåt och kollade på fyverkerierna.
- Har du gjort det här, frågade jag. Han nickade som svar. Jag lutade mig mot hanns bröstkorg och han lämnade armana om mig. Jag kände när han andades. När han tog in så åkte jag upp och när han släppte det så sjönk jag igen. Jag började skaka lite för att det var varmt. Niall verkade märka det för han tryckte sig närmare mig.
- Ska vi gå och äta?`, frågade han. Jag hade helt bort glömt bort det. Att maten var kvar. Jag nickade som svar och sen började vi gå mot bordet. Vi hade roligt vi skrattade men sen blev Niall tyst och man såg att han var nervö. Han började leta efter nåt i sin ficka.När han tog ut det så var det en ask som såg ut som en förlåvningsask. Snälla sig inte att han ska fria. Vi har bara varit ihop i en månad. När han öppnade asken så såg jag den finaste.......
                                                                                                                                                                    
 
Sorry för en kort del emn skrev den i skolan. Ni fick iallafall nåt eller hur? Så vad tror ni finns där inne?. Jag vet på riktigt inte vad som ska finnas ås kommentera vad ni tycker eller skicka en mejl. Nästa del kommer senare eller imon ses!
Kommentar:
#1: Jennifer

Älskar din novell

2013-02-03 @ 02:22:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: