Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-26
21:41:23

Heart attack del 21
Previous:
 
 
Jag och Chelsea har gliddit ifrån varandra sen fighten som hända mellan mig och den andra killen. Vi har inte ens prata med varandra. Men jag skulle gottgöra det idag jag skulle bjuda henne på middag och vi ska ha myssit. Sen ska jag säga nåt till henne så jag hoppas hon förlåter 
Mig bara.                                                                  

Chelsea's perspektiv 
 

Jag satt vid datan och letade efter romantiska saker till Niall och April's månadsjubelium. Jag hade hittat nåra saker men först var jag tvungen att fråga Niall om han gillar de. Jag fortsatte att kolla och då fick jag ett sms av Louis att han kommer sent. När jag kollade på det så såg jag bilden på mig och Harry. Det känns som att vi undviker varandra sen fighten. När jag tänkte på det så fick jag ett sms av honom. 
Hej Sötnos möt mig utanför huset kl 20:00 ät inte nåt innan Oki! Xx // Din Harry.
 

När jag läste det så blev jag så glag att jag sprang upp till mitt badrummet och tog en dusch. När jag var klar gick Jag och valde den perfekta klänningen. 
 
 
 
 
 
Den satt perfekt på min kropp. Jag lockade håret och gjorde den här sminkningen. 
 
 
 
Det pasade perfekt med klänningen. När jag kollade på klockan så var det 19:30. Perfekt då kan jag måla naglarna. Jag målade dom samma färg som klänningen. När jag var helt klart så var det 19:58 jag gav spegeln en sista blick och gick ut. När jag kom utanför huset så såg jag en svart 
Range Rovers körande in. Han parkerade och där kom Harry ut med kostym. Han kom fram till mig och ledde mig till bilen han öppnade dörren åt mig och jag satte mig. Vi hade inte sagt nåt till varandra än. Vi körde i circa 15 min och kom fram till en fin resturang. Han öppnade dörren åt mig och ledde mig till resturangen den var väldigt mysigt. När vi satt oss på bordet så var det Harry som öppnade munnen först. 
- Du ser jätte vacker ut idag, sa han. Jag började rodna direkt. 
-Tack, sa jag exakt då kom en kypare ut med tolv rosor och gav dom till Harry. 
-Jag har tolv rosor och du kommer inte få dom än jag kommer säga till dig vad jag älskar med dig och då får du en ros, sa han. Då kommer jag att se ut som en tomat. Han gav mig en ros. 
- Förlåt för det som har hänt, sa han och gav mig en till. 
- Du är den vackraste tjejen jag någonsin set, Jag älskar hur du biter dig läppen när du blir nervös, första gången jag såg dig var den bästa dagen i mitt liv. jag kan inte leva utan dig. jag älskar när du rodnar. Du har allt jag vill ha i en tjej. Du är värdens sötaste tjej någonsin Du är syster till Louis. Du är inte typiskt tjejig du är inte med mig för fame och, Där stoppade han. Jag hade fåt elva rosor och det fattades än. Jag hade inte ens märkt att tårarna rann ner för min kind. Harry tog ett djupt andetag och sa. 
- Jag älskar dig, sen gav han mig sista rosen. Jag kollade rakt in i hans ögon och sa. 
- Jag älskar dig också, jag böjde mig fram och kysste han underbara läppar. Fyrverkerierna var som galna i min mage. Men jag hade lärt mig nåt den här dagen. Att jag älskade Harry med hela mitt hjärta.                                                            
Sååå här har ni del 21 äntligen sa dom där 3 orden till varandra vad tycks kommentera.  Förlåt för att det tog så långt tid men jag har mina andledningar jag var sjuk men mår bättre CYA
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: