Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-21
12:40:50

Heart attack del 18

Previous.Han stormade in iresturangen och Niall kollade konstigt på honom men sen kollade han vart Harry gick då såg han oss. oh damn det här kommer inte sluta bra.

Harry's perspektiv.

Jag och Niall hade hört om en liten resturan som fanns nere vid stranden så vi bestämde oss för att gå och testa om maten smakar god. Men när vi kom ditt så skulle jag fixa mitt hår men såg not jag inte ville se. Chelsea med en annan kille.
Man såg att hon och April hade väldigt roligt, dom skrattade och pratade. Det högg till i hjärtat när jag såg det. Jag stormade in i affären och såg att Niall kollade konstigt på mig men när han såg vart jag var på vägg kom han efter mig. Chelsea och April hade märkt oss så Chels började bita sig i läppen. Det är nåt hon och Louis gör när dom är rädda eller nervösa. Jag gick till deras bord tog Chels hand och drog upp henne.
- Harry vad gör du, frågade hon.
-Vad gör du med dom här?, frågade jag.
- Dom är ett par killar som bjöd oss på en drink, sa hon lugnt.
- vi går hem, sa jag och drog henne i armen.

Chelsea's perspektiv.

-Kom vi går hem, sa Harry och drog mig i armen. Killarna kolade konstigt på oss Niall kollade bara på April och skakade på huvudet.
-Harry nej släpp mig, sa jag och försökte få honom släppa mig.
-Du åker med mig hem, sa han bestämt och började dra med mig.
-Harry jag vill inte gå, sa jag bestämt och försökte dra mig loss ur Harry's grepp. Då ställde sig Josh upp.
- Hon vill inte gå hör du det, sa han och kollade argt på honom.
- Hon ska med mig, sa han. Jag slet mig loss från hans grepp och sprang till April. Niall hade inte sagt nåt. Han kollade bara på henne och skakade på huvudet. " Det här kommer inte sluta bra " viskade April till mig.
" Jag vet " viskade jag tillbaka. Jag hörde att dom skrek på varandra.
- Harry sluta, sa jag lugnt i början. Men han lyssnade inte så jag var tvungen att skrika till honom.
- HARRY SLUTA!, Men istället för att sluta så slår Josh honom och vad gör Harry? Jo han slår honom tillbaka. Då kommer Niall och försöker dra bort Harry från Josh men det funkade inte så bra, för att Josh skulle ge honom en rakt höger. Men Harry dukade och den kom på Niall. Niall föll och slog sitt huvud i bordet och svimmade. Jag såg att April stog chockad och kollade på honom. Jag tog upp min mobil och ringde en ambulans. Jag förklarade vad som hade hänt och dom sa att dom var där om 2 min. Jag sprang till Niall och såg att han blöder från huvudet. April kom till liv igen och sprang till honom jag såg att hon grät.
- VAD HAR NI GJORT!, skrek jag på Harry och Josh. Jag kollade på dom med en ilsken blick. Harry kollade bara ner på marken. Jag såg att ambulansen kom och dom sprang in till Niall. Dom bärde honom till ambulansen och körde iväg.
-Kom vi tar min bil, sa jag. April nickade bara och Harry stog chockad. Han fick säkert inte in i sin lilla hjärna vad han har gjort eller vad dom gjorde. Jag drog in honom i bilen och började köra mot sjukhuset. På vägen ringde jag Liam.
- Hallå, sa han.
- Hej Liam det är Chels du måste komma till sjukhuset, sa jag.
- Vadå vad har hänt, sa han.
- Jag berättar där men kom fort, sa jag och började få lite panik.
-Okej vi är där om 2 min, sa han och exakt då kom vi fram till sjukhuset. Vi sprang in till sjukhuset. Till receptitionen och sa.
-Vart är Niall Horan?
Hon kollade på oss och sen mot Harry. Då började hon få lite panik säkert Directioner.
- Kan du säga?, sa jag och började bli arg. Hon bitch blickade mig och började kolla i papperna.
- Våning 3 rum 194, sa hon och tuggade på sitt tuggummi. Aldrig att jag skulle tacka henne. Jag sprang till hissen och April och Harry följde mig. Det ända jag ville var att veta att han mådde bra. Jag kände mig skyldig för att han blev slagen. Det var typp mitt fel på nåt sett. När vi kom fram så skulle vi gå in men en dockor stoppade oss.
- Är ni här för Niall Horan?, frågade han. Exakt då kom Liam,Zayn och Louis springandes.
- Är ni också här för Niall Horan?, frågade han igen. Alla nickade.
- Okej han mår bra men han slog sig i huvudet så han har fått amnesi, sa han.
- Vad är det? Frågade Liam som var tvungen att uppträda den vuxna av oss.
- Det betyder att han kommer ihåg saker men inte allt, sa han.
-Kan vi gå in, sa jag hackigt.
- Visst, sa han och bakade undan från dörren till rummet.
- Gå in ni jag väntar hör en liten stund, sa April hackigt. Tårarna rann och rann bara ner för hennes kind. Vi nickade och började gå till hans rum. Vi kom in och han hade ett leende på sina läppar.
- Hej killar och Chels, sa han. Jag pustade ut han kom ihåg oss.
- Kommer du ihåg One Direction och x-Factor, frågade Harry försiktigt.
-Såklart, sa han och exakt då kom April in.
- Men vem är du?, sa han och kollade på April

Kommentar:

Sv: Du skriver helt enkelt bara ett inlägg och tipsar dina läsare om den som du gör länkbyte med, och länkar den, och den gör detsamma om dig! :)

2013-01-22 @ 19:35:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: