Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-23
14:18:23

Heart attack del 18
Previous:
Jag vaknade och kände på min panna. Jag svettades. Men det ända jag hade i huvudet var att Jag måste få April igen!
                                                                                                                                                                      
 
Niall's perspektiv.
 
Jag vaknade nästa morgon av att nån kollade på mig. Jag kollade ditt och såg April med tårar i ögonen. När hon såg att jag hade vaknat. Så ställde hon sig upp och skulle gå men jag hann före och sa.
- Vänta, hon vände sig om och jag såg att tårarna rann.
- Jag kommer ihåg dig April, sa jag.
- Jag drömde om våra första dejt och kyss och då kom jag ihåg, sa jag. jag såg att hon fick ett leende på läpparna.
- Men kommer du ihåg vad som händer nästa vecka, frågade hon. jag skakade på huvudet.
- Borde jag, sa jag.
- Vår månadsjubelium, sa hon och kollade ner på marken. Hur kunde jag glömma det. Jag flyttade på mig så att hon kunde komma. Hon kollade på mig med en konstig blick men sen fattade hon så hon kom till mig och läggde sig bredvid mig. Jag hållde om henne och pussade henne på huvudet.
- Jag har saknat dig, viskade hon fram. Jag skulle säga exakt samma sak men hörde att hon hade somnat. När jag hållde henne kom alla minnen tillbaka. När jag gick och hämtade henne i Doncaster och Chels olycka. Jag blev avbruten i mina tankar för att jag hörde att nåra viskade- Jag kollade åt dörren och såg att Chels,Harry,Louis,Zayn och Liam var där. Jag såg att Chels hade ett stort leende på läpparna när hon såg vem som lagg bredvid mig.
- Chels kom, sa jag. Hon nickade och började gå mot mig.
- Vad är det Nialler?, frågade hon.
- Det är min och April's månadsjubelium nästa vecka så jag undrade om du skulle kunna fixa jag ger dig pengarna men så fixar du snälla för jag tror inte att jag kan göra det i mitt läge, viskade jag för att jag inte ville väcka April. Hon såg så fridfull ut. så vacker när hon lagg i mina armar.
- Så klart jag gör och jag vet bästa platsen, sa hon.
- Tack, sa jag,
- Okej killar dags att gå låt Niall och April få vara ensama, sa Chels och började gå mot dörren.
- Men jag kommer att sakna Niall, gnällde Liam. Jag skrattade åt han. Men tillslut gick dom. Jag gav April en puss i kinden och somnade.
 
Chelsea's perspektiv.
 
 
Jag blev så glad när Niall hade frågat om jag skule kunna fixa allt och jag hade perfecta planen.
 
Harry's perspektiv
 
Jag och Chelsea har gliddit ifrån varandra sen fighten som hända mellan mig och den andra killen. Vi har inte ens prata med varandra. Men jag skulle gottgöra det idag jag skulle bjuda henne på middag och vi ska ha myssit. Sen ska jag säga nåt till henne så jag hoppas hon förlåter mig bara.
                                                                                                                                                                   
 
WHOOOO två delar på endag. Hoppas ni gillar dom båda men jag hade inte tid att göra den här delen längre för att jag har inte så mycket mer tid:( Meeen nästa del kommer kanske imon kanskee om jag hinner för att har fotbollsträning. men kommentera om nivill ha nästa del den här gången snackar jag alvar. Så vi ses byeee!!!!!!
 
Ps: skulle bara viöja säga att jag vann en tävling av en roll i en novell! besök gäna den byee.
Novell:http://onedirectionloveffs.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: