Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-16
19:00:00

Heart attack del 17.
Previous.
- jaså,sa jag och började sjunga på Louis del i Little things. Jag kollade hela tiden på honom med en mördar blick.
När jag var klar kollade alla på mig.                                                                                                                            
Bild 1: Chelsea och April på bio. Bild 2: Niall Horan.
Bild 3: Harry Styles. Bild 4: Chelsea och April på stranden.
Chelsea's perspektiv.
 
Jag tog sista tonen i låten så kollade alla på mig. Utom Louis och April för dom visste att jag kunde sjunga. Killarna bara kollade på mig och det började bli lite läskkigt. Men tillslut avbröt Liam tystnaden.
- Varför sökte du inte in i X-Factor med din bror?, frågade han.
- För att jag ville inte bli känd det är mer Louis grej, sa jag. Han nickade förstånde. Jag reste mig upp från Harry's knä kysste honom och gick upp till mitt rum. Så vilken bikini ska jag ta idag? Den blåa eller den rosa?. Jag tar den rosa med ett par vita skorts och en magtröja. jag provade allt och det blev perfect ihop. Jag gick ner och såg att April redan var klar så jag nickade mot dörren och vi började gå ditt.
- HEJ DÅ!!!, skrek jag. Men då kom Harry springandes till hallen och puttade med läpparna. Jag gick fram till honom och gav honom en snabb kyss och gick. Men när jag gick förbi skåppte där alla nycklar fanns så såg jag att Louis bilnycklar var där. Jag och April kunde inte köra men hade inte tagit körkort. Jag tog dom snabbt och skrek.
- LOUIS JAG TAR BILNYCKLARNA! och sprang till bilen. April kollade konstigt på mig men fattade på engång vad vi skulle göra. Jag och hon brukade göra det här i Doncaster för att reta upp Louis. Louis han hatar att man kör hans bil. Vi startade snabbt bilen och körde ut. Då såg jag exakt att Louis kom springandes ut och började jagga oss. Men vi hade ju bilen och kom snabbt undan.  vi skrattade och sen var jag tvungen att kolla på vägen. Jag var lite nervös för jag har aldrigt kört bil i London. Men det gick över snabbt.
- Du April vad sägs som istället för att shoppa går vi på bio?, frågade jag henne för var inte sugen på att shoppa.
- Visst , sa hon. Jag satte på hösta volymen i bilen och vi började sjunga med. Vi åkte till stranden där jag och killarna hade varit när dom märkte mina ärr. Jag åkte lite runt för kom inte ihåg vägen, men tillslut hittade vi den. Vi klev ur och gick till resturangen som fanns där. Vi gick in och satte oss och då märkte jag att två killar hade leggat märke till oss. Dom följde oss med blicken tills vi satte oss i stolarna. vi beställde två  sallader med dressing. Jag kollade diskret åt killarnas håll och såg att dom kollade fortfarande på oss. jag nuddade April's fot med min och nickade mot bordet. Hon kollade ditt och såg att killarna var på väg mot oss. En var blond och den andra var brunett.
- Får vi bjuda dom snygga tjejerna på en drink?,frågade den blonde.
- Visst, sa jag. Jag flyttade lite på mig och april för att vissa att dom skulle sätta sig. Dom fattade på engån och den blonde satte sig bredvid mig och den andra bredvid April.
- Ryan sa brunetten .
- Josh, sa den andra.
- Chelsea, sa jag.
- April, sa April.
- Jag känner igen dig, sa den killen som hette Ryan och kollade på mig.
- Kanske för att jag är Louis Tomlinson' syster från One Direction, sa jag stolt.
- Jaaa min syster älskar dom, sa han och skrattade. Jag skrattade lite. Vi beställde en drink och hade väldigt roligt.Vi lärde känna varandra och dom bjöd oss på en strand fest idag på den här stranden. Vi tackade direkt ja för att det var längesen vi festade. Vi skrattade och då såg jag två igen kända killar gå utanför resturangen. Damn det var Harry och Niall. Harry skulle fixa sitt hår och märkte oss direkt och det blev inte bättre när han såg att jag och April var med andra killar.Han stormade in iresturangen och Niall kollade konstigt på honom men sen kollade han vart Harry gick då såg han oss. oh damn det här kommer inte sluta bra.
Kommentar:
#1: GABRIELLA

Hejsan, såg att du kommenterat min blogg så jag passade på att kika in på din ;) Väldigt fin, One Direction är ju riktigt charmiga :) Jg hoppas du fortsätter att läsa på swagstories och kommentera så gör jag detsamma. Ha det så bra så hörs vi av mer sedan på bloggarna.
Kram

Svar: Tack så mycket att du säger att den är fin! Så klart kommer jag att fortsätte läsa din!
Nickoll

2013-01-16 @ 23:11:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: