Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-15
21:01:22

heart attack del 16
Previous:
-Godnatt sötnos
.                                                                                                                                                                                          

Chelsea's perspektiv.
 

Jag vaknade av att min underbara bror skrek nåt. Jag tog ner långsamt benen och ställde mig upp. Det kändes skönt att ingen behövde hjälpa mig. Jag gick till min gaderob och toh fram mina röda byxor och min exakt likadan randiga tröja som Louis och satte på mig mina vita Vans. Hoppas att han också har dom.
 
 
Jag gick äner och såg min storebror spela WII med min pojkvän, min bästa kompis hångla med en annan kompis och resten sickade sms. När jag klev in i rummet kollade alla på mig. April började direkt att le när hon såg mig.
-Snygga kläder syrran, sa Louis och kollade på mig.
-Detsamma, sa jag. Jag tittade runt och såg att det inte fanns en ända ledaig plats för mig. Så jag gick och satte mig på Harry's knä och lämnade en kyss på hans läppar.
-Så vad ska vi göra idag?, frågade jag.
-Du och jag shopping sen stranden, sa April.
-Okej, men du Louis när ska jag åka, frågade jag honom och såg direkt att Harry's ansikte förändrades från glad till ledsen. Jag lutade mig mot honom gav honom en muuk och långsam kyss och han besvarade den på engång. Jag lutade mig lite till och viskade i hans öra " Jag kommer jag inte lämna dig " och kysste hans kind lät. Jag kollade åt Louis håll och han kollade äcklat på oss.
-Nu vet du hur jag känner mig när Eleanor brukar komma och jag vill inte ens nämna kvällarna nä....., hann jag bara säga innan Louis avbröt mig.
-Okej syster dom vill inte höra detaljerna, sa han och skrattade nervöst.
-Jag älskar dig också, sa jag och gav honom en slängkyss.
-Så mamma och pappa är bortresta så,,, hann han bara säga innan jag jag avbröt honom.
-Vadå bortrest mamma och pappa skickade hit mg för att vi hade dålig ekonomi, sa jag.
-syrran tror du verkligen att ni skulle ha dålig ekonomi när du har en bror somär värdskänd, sa jag och skrattade.
-Skrytare, muttrade jag.
-Det är inte mitt fel att jag fick rösten i familjen, sa han och lät osäker. För Louis visste att jag kunde sjunga.
-Jaså, sa jag och började sjunga på Louis del i Little things. Jag kollade hela tiden på hono m med en mördar blick. När jag var klar kollade alla på mig.
.                          n.                                                                                                                                                           

Så här har ni del 16. Förlåt för uppdateringe men min mamma säger att jag inte får blogga mer så det är lte svårt att skriva på min dator för hon har installerat ett program där hon kan se allt jag skriver. Men jag ska se vad jag kan göra åt det. 
Men hoppas ni gillar delen hade lite problem med den för denn stängdes av hella tiden pch jag var tvungen att skriva om. Såååå kommentera vad ni tycker puus och kram 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: