Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-13
12:49:50

Heart attack del 15. ( förra som ni läste hände det nåt konstigt så här har ni äkta delen.)

Previous:
-Harry vi måste prata, sa jag. Han vägrade att möta min blick.

Chelsea's perspektiv.

Varför ville han inte möta min blick? Jag försökte få hela tiden ögonkontakt med honom men han kollade inte upp så jag tillslut gav upp. Jag försökte ställa mig upp men mina ben ville inte. Så jag var tvungen att sitta kvar. Men tillslut möta Harry min blick.
-Förlåt Chels jag vet att jag har varit en idiot som inte har varit med dig och stöttat dig när det är mitt fel att det har hänt, sa han. Ibland måste man bara få damp på Harry. Jag har sagt hundra gånger att det inte var hans fel. Men lyssnar han? Neeej.
-Harry hur många gånger måste jag säga att det inte var ditt fel, frågade jag honom.
-Men det var mitt fel jag körde och då krockade vi, sa han.
-Jag har en ide vi glömmer bort allt som har hänt och börjar på nytt jag kan ju gå lite, sa jag oh reste mig upp. Yes mina ben vek sig inte. Harry nickade och ställde sig upp. Han ställde sig mittemot mig så att våra näsor nuddade. Vi stog bara där och njöt av varandras närvaro. Jag skulle kunna kolla in i Harry's ögon för alltid. Han har värdens finaste ögon leende och jag älskar hans lockar. Han började att skratta för ingenting.
-Varför skrattar du?, frågade jag.
-För att mitt liv är perfekt tack vare min karriär har jag träffat killarna och tack vare det har jag träffat min dröm tjej, sa han.
-Aaw, sa jag och kysste honom. Våra läppar var som gjorda för varandra. Jag drog långsamt mig bort och fick en ide.
-Harry vad tycker du om att göra ett bus, frågade jag.
-Du och din bror älskar att busa, men visst, sa han. Jag fick ett flin på läpparna. Jag berättade min och han tyckte att det var en bra ide. Vi gick långsamt eller Harry gick och han bärde mig för mina ben ville i te ställa sig upp. Så vi gick långsamt till Zayn's rum. Men när vi passerade trappan så kom Niall upp.
-Vad gör du här, frågade jag oroligt. Jag ville ju inte att han skulle förstöra mitt bus.
-Jag ska gå och lägga mig så GodNatt, sa han och gick till sitt rum. Jag och Harry pustade ut och började gå mot Zayn's rum. När vi kom ditt visade Harry mig hans favorit vax till håret och hans favorit spegel. Harry ställde ner mig försiktigt och mina ben vek sig inte. Så jag tog hans vax's och hällde det över hela Zayn's favorit spegel tills det tog slut. Sen gick vi till Liam's rum. Jag hade hört att han var rädd för skedar(konstigt) så Harry fick gå till köket och hämta många skedar han passade på att hämta alla morötterna så att vi kunde hälla ut dom som Louis bus. För han älskar ju morötter. När Harry kom så hade han typ 20 skedar i handen och alla morötterna. Först lämnade jag alla skedarna utsprida i Liam's säng sen kastade jag alla morötterna ut genom fönstret. Harry kollade bara roat på mig. Sen gick vi till Louis rum och jag tog mitt rödaste läppstift och målade på Louis duva som han kallar för Kevin. Jag satte på runt näbben. Det jag älskade med den här läppstiften var att den satt fast i 2 dagar utan att man kan ta bort den. Så jag är skit rädd om den. När jag var klar. Så kollade jag på Harry och sa.
-Så bär mig till mitt rum för jag är klar här, och sträckte ut mina armar. Harry kom fram kysste mig först sen bärde upp mig. Vi gick till mitt rum och Harry lämnade mig i min säng. Ni undrar säkert varför vi inte gjorde nåt på Niall. Men Niall's bus är att alla kommer tro att det var han. För vi kommer göra ett eget bus på oss själva så det kommer inte att se ut som att det var jag eller Harry. Harry gick till sitt rum för att fixa nånting och jag skulle bara komma på vad jag skulle hitta på till mig själv. Hmm tänk Chels tänk! Men vad skulle jag göra? Jaa jag raderar alla mina låtar i min iPod! Jag tog min IPod som var bredvid mig och skulle exakt börja radera när jag ångra mig. Nånting annat måste jag komma på ? Då kom Harry in.
-Har du kommit på nåt?, frågade han Och satte sig bredvid mig.
-Nepp så vad gjorde du?, frågade jag.
-Jag hällde ut all min favorit schampo, sa han stolt.
-Bra jobbat men vad ska jag göra med mig? Frågade jag. Vi tänkte en liten stund men kom på inget.
-Vi får väll bara hoppas att dom inte tro att det var du, sa Harry och exakt då hörde vi ett skrik från Liam. Sen ett från Zayn och sen kom Louis skrik alla sprang ut till hallen som var mellan våra rum och kollade på varandra. Jag och Harry gick ut och såg på alla.
-Vad var hänt, frågade jag oroligt men inuti visste jag oh ville bara skratta ihjäl men jag var en bra skådespelerska så jag hålde mig.
-NÅN HAR LÄMNAT SKEDAR I MIN SÄNG!. Skrek Liam
-NÅN HAR TAGIT ALL MIN FAVORIT VAX OCH HÄLLT DEN PÅ MIN FAVORIT SPEGEL!, skrek Zayn.
-KOLLA PÅ KEVIN HAR HAR LÄPPSTIFT PÅ SIG!, skrek Louis och försökte ta bort läppstiften.
-Och dom hällt bort all mitt favorit schampo, sa Harry. Då kom Niall in. Alla kollade på honom.
-Vad, frågade han.
-Nån har lämnat skedar i Liam's säng hällt all Zayn's favorit vax på hans favorit spegel och dom har sminkat Kevin och hällt bort all Harry's favorit schampo, sa jag. Då rusade Niall ner och kollade nåt och kom upp igen.
-Maten är kvar men jag såg inga morötter, sa han. Då rusade Louis ner och sen hörde vi " NEEEEJ "
-Vem var det?, skrek Louis upp när han kom upp.
-Niall, Det har ju inte hänt nåt honom, sa jag.
-Niall, skrek alla fyra sen.
-Men jag lagg och sov, sa han.
-Gjorde du?, frågade Louis
-Ja jag lovar, sa Niall och hålde upp sina händer. Där brast det och jag Garvade ihjäl.
-Det var vi, sa jag mellan skrattattacken och pekade på mig och Harry. Han började skratta sen också.
-Så du busade med alla utom Niall så att det skulle se ut som att det var han, frågade Louis. Jag nickade.
-Bra jobbar syster, sa han. Jag skrattade och började gå till mitt rum. Jag såg att alla kollade på mig när jag gick.
-Vad?, frågade jag.
-Det är så kul att se dig gå igen, sa han oh kramade mig. Jag hörde att dom andra sa aaw. Jag skrattade för mig själv och gick till mitt rum. Harry följde efter mig.
-Får jag sova med dig, frågade han.
-Såklart, sa jag och ställde mig upp och gick fram till honom och kysste honom. Jag backade långsamt från honom och jag såg att han hade ett flin på läpparna. Jag gick till min garderob och tog fram min nattlinne och min sov shorts. Sen gick jag till toan och bytte om. När jag var klar gick jag ut och såg att Harry bara var i kalsonger. Min blick fastnade direkt på hans mage.
-Gillar du vad du ser, sa Harry och började gå fram till mig. Jag kände att det började hetta till vid kinderna.
-Du är så söt när du rodnar, sa han och kysste mig. Jag gick till sängen och tog upp täcket och läggde mig. Jag kände att Harry gjorde samma sak. Han lämnade armarna runt mig och det sista jag hörde var när jag somnade va.
-GodNatt Sötnos!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: