Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-04
20:45:01

Heart attack del 10
previous:
-jag kommer att sakna dig,sa jag och började gråta.
-Jag också, sa hon och gav mig en sista kram. När hon skulle gå in så vände hon sig om och skrek.
-Hälsa Niall.
-Okej, sa jag och då gick hon in då var April borta jag skulle inte se henne på kanske två månader. Då brast det jag började gråta skit mycket och Louis kramade mig. Jag kommer att sakna henne.
                                                                                                                                                                     

Niall's perspektiv.
 

Jag vaknad och kollade runt i mitt rum, jag hade så ont i huvudet från igår. Då kom minnet från mig och April. Jag kommer ihåg när jag såg henne med Chels så var det kärlek vid första ögonkast, men åkte hon inte idag eller?. Jo det gjorde hon så jag flög upp från sängen tog på mig ett par jeans en vit tröja som jag hittade och sprang till Chels rum.Jag kollade runt men dom var inte där. Dom måste säkert ha åkt till flygplatsen. Så jag sprang ner för trappan och var nära på att ramla. Jag var för stressad för att tänka på nåt annat, det ända jag hade i mina tankar var att hitta April jag måste säga hejdå till henne. Jag tog på mig mina vita sneakers och sprang ut genom dörren. Jag hade tur för exakt kom det en taxi jag stannade den och hoppade in.
- Kan du ta mig till flygplatsen i 5 min. sa jag.
-Tyvärr herrn det går inte och du vet att det tar circa 15 min att åka ditt, sa han . aaaah vad ska jag göra. Tänk Niall tänk.
-Du får 100 £ om du tar mig ditt så snabbt som möjligt, sa jag desperat.
- Tyvärr ja, han han bara säga innan jag avbröt honom.
-Snälla jag är desperat, sa jag.
- Okej, sa han.
Yes han började köra skit snabbt. Det tog typp 7 min att komma fram till flygplatsen. Jag slängde pengarna på honom och sprang ut. Jag sprang till hennes Gate och kollade överallt efter henne.
(Niall när han letar efetr April, strunta i dom där bak.)

Jag såg Louis och Chelsea stå en bit bort så jag sprang till dom och såg att Chelsea grät.
-Vart är hon, röt jag direkt i Louis face.
-Sorry Niall men hon har redan gått in, sa han.
 
Jag sprang ditt man kunde se flygplanet och såg att April skulle exakt gå in. Hon gjorde nåt med sitt hår och vände blicken och precis då såg hon mig. Hon såg lite förvånad ut men det ändrades direkt. Jag såg att nåra tårar rann ner för henens kind och då kunde inte jag håla tillbaka tårana och lätt dom rinna. Hon vinkade förisktigt med sin hand och sedan gick hon in i flygplanet och var borta. Då märkte jag att hon hade åkt men vad skulle jag göra? Hon bodde i Doncaster och jag här i London. Men Louis bodde ju där också och Chels såklart, Då kom jag på min ide.
 
April's perspektiv.
 

Jag satt i flygplanet och tänkte på Niall, hur han sprang fram till glasrutan, hur hans tårar började rinna ner för hans kind. Hur kunde jag bli kär så snabbt i honom. När flygplanet åkte kände jag ett håll i mitt hjärta. När skulle jag få se han? jag har ju skolan och det är 2 månader kvar tills sommarlov då kan jag ju åka hit. Men kommer jag att orka att va utan honom i 2 månader?.  Men jag kan ju snacka med honom via mobil och Skype. Men jag har inte hans numer eller Skype konta, men jag ska skaffa det via Chels. Hoppas han inte glömmer mig bara. Hoppas att han inte träffar nån ny, tanken får mig att må illa. Det ända jag ville va att vara i hans famn, att han skulle vara här. Det gjorde så ont att lämna han.tanken fick mig att  börja gråta. 
-Mår du bra?, hörde jag nån säga. Jag kollade upp och såg ett par Hassel bruna ögon.
-jadå, sa jag och torkade bort tårana.
-Snälla gråt inte jag hatar att se vackra tjejer gråta, sa han. Oboy en kille som försöker flirta.
-Tack men du måste veta att jag är upptagen, sa jag. 
- Men jag kan väll ändå säga att du är vacker, sa han och blinkade med ena ögat.
- Tack, sa jag.
-För vad, frågade han och blinkade igen med ena ögat.
-För att du sa att jag var vacker, sa jag och kände att det började heta till vid kinderna.
-Jaha varsegod, sa han och blinkade igen med ena ögot. oh my god det börjar bli jobbigt med att han blinkar hella tiden.
-Har du problem med ögat, frågade jag och kollade rakt in i hans ögon. Damn han hade finna ögon, plus så var dom hassellbruna ögon och jag som var svag för dom.
-Nej, sa han och kollade konstigt på mig. Jag suckade och tog upp min ipod satte på mina hörlurar och började att lyssna på musik. Jag kände att nån tog en av mina hörlurar så jag kollade åt hans håll och han hade tagit en av mina hörlurar och börjat lyssna med mig. Han tog tummen upp som att han menade.''Bra låt'' Jag skratatde åt han och lutade mig mot hans axel och föll i djup sömn.
 
Niall's perspektiv.
 
 

Jag satt med Chels, Harry och Louis i flygplanet på väg till Doncaster. Jag har fortfarande inte sagt ett ord till Chels och Louis för jag är skit arg på dom för att dom uinte väckte mig när hon skulle åka. Säkert undrar ni varför Harry följde med?. Jo för att Chels klaggade att hon skulle sakna honom skit mycket så vi ringde honom och sa att han skulle komma till flygplatsen och ta med lite kläder till mig och han. för att Chels och Louis har ju redan kläder där. Vi skulle bara åka över helgen för vi fick bara åka ditt över helgen av simon. våran maneger. Så jag hade planerat att göra en mysig picknik i stranden med henne och fråga om hon vill bli min flickvän. Så det är bara att vänta till vi kommer fram. Jag tog en tiddning och började läsa den.
 
I Doncaster.
 
När vi var framme så gick vi till Louis och Chels hem och lämnade väskorna. chels och Harry stack nånstans jag vet inte vart medans Louis gick till några kompisar. Jag tog en taxi till stranden som Chels hade sakt att April älskade så jag tänkte att det skulle vara bra om det var där. Så jag fixade allting. Precis när jag skulle ringa Chelsea för att fråga om April's numer så såg jag henne gå med nån kille.  Hon såg inte mig för hon skrattade och larvade sig med honom. Jag kände att avundjsukan växte inom mig. Jag gick fram till henne och knackade på henens axel.
 
April's perspektiv.
 

Jag och Chaz(killen som jag träffade i planet) Gick till stranden för att köpa lite glass för att föröka få mig på andra tankar. Men det ända jag kunde tänka var på Niall. Jag saknade honom så mycket, jag hade aldrig saknat  nån så mycket som jag saknade han. Ändå om vi inte var nått så saknade jag honom. Jag hållde på att snacka med Chaz men blev avbruten av att nån knackade på min axael. Jag vände mig om kunde inte tro mina ögon. Det var han. Det var Niall. Jag slägnde mig direkt i hans armnar.
-Vad gör du här, sa jag och mäkte inte ens att mina tårar hade börjat rinna.
-Vi hann inte säga hejdå, sa han och tittade på Chaz. Aaw vad gulligt han kom hitt för min skull. Men jag såg att han tittade på Chaz med en arg blick, han trodde säkert att det var min pojkvän.
-Niall det här är Chaz jag träffade honom i flygplanet, sa jag och pekade på Chaz.
- Joo April jag går hem så att du kan vara med din pojkvän, sa Chaz från ingestans. Jag började rodna lite vi var ju faktiskt inte ihop.
-Ta hand om henne en sån tjej vill man inte förlora, sa Chaz till Niall och gick. Det blev en pinsam tystnad mellan oss två det kändes som om båda tänkte att den andra skulle ta första steget. Men jag blev glad för att Niall avbröt den pinsamma tystnaden.
-kom jag vill vissa dig en sak, sa han och tog min hand och började gå. När han tog min hand kände jag pirret i magen. Jag ställde mig samma fråga om och om igen. Hut kunde jag falla för honom så snabbt?
När vi kom fram mätkte jag att vi var i min favorit strand och att det var en picknik i mitten.
-Har du gjort det, frågade jag Niall och kollade upp på hans blåa ögon.
-Japp kom, sa han och började dra mig till filten. Jag satte mig ner och kollade ut mot vattnet. Det var perfekt. jag var med killen jag gillade och det var solnedgång. Det var så vackert. Jag såg att Niall öppnade piknikkorgen och tog fram jordgubbar doppade i chocklad. Så romantiskt.
 
-Öppna, sa han och tog en jordgubb. Jag öppnade och han stoppade in den i min mun. mhhh vad gott.
-Jo April jag skulle vilja fråga om di vill bli min flickvän, sa han när jag hade tuggat klart jag kunde inte tro mina öron hade han frågat? ville han att jag skulle bli hans flcikvän?. Jag nickade och böjde mig fram för att kyssa honom. Det gick inte så bra så han  böjde sig det sista och det blev en perfekt kyss jag skulle aldrig glömma det. Jag backade och fick ett leende på läpparna. Jag kollade upp och hans leende var också framme. Vem skulle tro att jag skulle  bli ihop med Niall Horan från  One Direction. Det var den bästa i mitt liv inget kunde förstöra den. Men jag hade fel. Jag hörde att min mobil började rimga jag tog upp den och det stog Louis. konstigt han brukar aldrig ringa om inte det är nåt vikrigt. Jag svarade och kunde inte tro mina öron vad som hade hänt. Jag tappade mobilen i sanden och lät tårana rinna.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: