Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-01-30
09:50:38

Heart attack attack del 22heart
 
Previous
 
- Jag älskar dig, sen gav han mig sista rosen. Jag kollade rakt in i hans ögon och sa. 
- Jag älskar dig också, jag böjde mig fram och kysste han underbara läppar. Fyrverkerierna var som galna i min mage. Men jag hade lärt mig nåt den här dagen. Att jag älskade Harry med hela Mitt hjärta.                                                            
 
 
 
Cheldea's perspektiv 
 
 
Det har gått en vecka sens Harry sa till mig att han älskade mig. Han säger det nästan varje timme som om han är rädd för att förlora mig. Men det kommer han inte. Jag hade kommit på den bästa planen till Niall och April's månadsjubelium som var idag. Det var svårt att övertyga Niall för att han ville ha nåt stort. Men när jag sa att April hatar stora saker så gick han med på det. Jag vet att April kommer älska det. 
 
 
Aprils's perspektiv 
 
Idag var det min och Niall första månadsjubelium tillsammans. Jag hoppas inte han gör nåt stort för att jag hatar det. Jag och Chels hade gått och shoppat igår och det tog hela dagen för att jag inte hittade den rätta. När jag gav upp och jag och Chelsea var på väg för att ta en taxi så såg jag den. Den var perfect 
 
 
 
 
 
 
Jag älskade den. Niall hade sagt till mig att vänta på honom utanför dörren klockan 19:00 och klockan va 17:04 så det var dags att börja fixa sig. Jag gick in till duschen och tog en varm dusch. Jag schamponerade håret och rakade benen och nåra andra ställen. När jag var klar gick jag ut och ropade på Chelsea hon kom genast springandes  
Till mig. Alltid när jag och Chels gå på fester brukar hon göra sminket medans jag fixar håret så det var det vi gjorde. Hon fixade en väldigt naturligt look. Den passade perfekt med kläninen så här såg ögonen ut. 
 
 
 
 
 
Chels borde bli make-up artris. När jag var klar så kollade Chels på mig storögd. 
- Gud vad snygg du är, sa hon. Jag kände att det började heta till i kinderna. 
- Tror du Niall kommer att gilla det?,frågade jag och gjorde ettvarv. 
- Skojar du han kommer att älska det, sa hon. Jag fick ett leende på läpparna. Jag kollade åt klockan och såg att den var 19:55. 
- Shit, jag måste dra, sa jag och började springa mot trappan. Jag var fett nära på att ramla. När jag kom ner såg jag att Niall va där nere det blev automatiskt ett leende på mina läppar. 
- Hej och du ser jätte vacker ut, sa Niall och tog min hand. 
- Tack du ser inte så dum heller, sa jag. Han ledde mig till bilen och öppnade dörren åt mig. Sen sprang han till andra sidan och satte sig. Han startade bilen och vi åkte. 
- Så vart ska vi åka?, frågade jag. 
- Hemligt, sa han och gjorde ett hemlighets leende. Jag suckade och började kolla utåt. Efter circa 20 minuters resa så stannade Niall bilen. 
- Ta på dig det här, sa han och gav mig ett ögonbindel. 
- Okej, sa jag misstänksam. Men tog på den. Han började gå nånstans och hjälpte mig. Jag kände att det kom lite sant på tårna. Men sen stannade Niall han gick bakom mig. Jag kände att han började ta bort ögonbindel när jag såg vad han hade gjort kunde jag inte tro mina ögon. Så här sågs det ut. 
 
 
 
 
Han tog mina händer och kollade rakt in i mina ögon. Och gjorde en rörelse jag aldrig trodde jag skulle aldrig få se honom göra. 
.                                                                                                                               
 
Sååå vad tror ni Niall gjorde för rörelse??? Kommentera för att få svaret.  
Kommentar:
#1: Jennifer

Älskar din novell

2013-02-03 @ 02:24:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: