Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-02-06
17:20:27

Heart attack del 25
 
Previous;
- Det var säkert Chels som kom på planen så vi ska hämnas så här ska vi göra......., sa han och berättade. Medans han berättade så satt vi alla och lyssnade noggrant. När han var klar nickade alla och hålde med.
Jag undrar vad tj kommer att tänka när vi gör vår plan?                                                        
 
Bild 1: Chelsea's piercing 
Bild 2: Bilden som Perrie tog. 
Bild 3: Chelsea's tatto. 
 
 
                                                                                                                                                                                       
 
 
 
 
 
Jag och tjejerna har haft jätte kul. Vi har lärt känna varandra mycket mer och Danielle och Perrie är jätte snälla. Vi hade kollat på The Notebook och alla grät. Efter det så hade alla somnat. 
Nästa dag. 
 
 
Jag vaknade av att El skrek i mitt öra. 
"VAD!", skrek jag tillbaka. 
"Vi ska gå och shoppa"sa hon. Då reste jag mig hastigt upp och sprang till badrummet för att ta en dusch. Jag gjorde det vanliga schamponerade håret och rakade benen och andra ställen när jag var klar satte jag på mig ett vanlig grå tröja med ett par jeans och en kofta utan armar över ( Om ni inte förstår kolla på bilden ) När jag gick ut till köket så var redan alla tjejer klara.
"Ska vi gå?" frågade jag. Alla reste sig som svar och började gå mot dörren. När vi gick förbi Louis och El's rum så stannade Danielle. 
"Borde vi inte säga till dom?" sa hon. Lika ansvarig som Liam. 
"Du har rätt" sa jag och skulle börja knacka men El tog min hand och visade kortet som man öppnar med. Hon öppnade dörren och sen gick vi in. När vi kom in så körde Louis och Harry tv-spel, Liam var med mobilen, Zayn kollade sig i spegeln och Niall åt mat medans han hejade på den som ledde på tv-spelet. 
"Hej killar" sa Jag och vinkade med händerna för att försöka få deras uppmärksamhet.  Men dom svarade inte. Jag gick och tog Liam's telefon Niall's mat Zayn's spegel och ställde mig framför Tv så att Harry och Louis inte kunde se nåt.  Men vände dom uppmärksamheten till oss? Nee istället började dom att snacka med varandra. Jag kollade på tjejerna och dom gav mig en förvirrad blick. Dom visste ju inte vad som pågick.  Killarna fortsatt att prata och ignorerade oss totalt.  
"Killar vi ska gå och shoppa" sa jag. 
"Jaja" mumlade dom Och fortsatte att prata. Då slog det mig. Dom ignorerade oss för det vi gjorde igår. Jag började skratta för ingen anledning. Alla kollade konstigt på mig. 
"Vad är roligt?" frågade Perrie. 
"Inget kom vi går" sa jag och började gå mot dörren.  Tjejerna följde efter. Vi gick till hissen och åkte ner till lobyn. När vi kom ner så märkte jag att jag hade glömt ge Nycklarna till Harry så att jag var tvungen att gå upp till honom. När jag kom till El och Louis hytt så gick jag in bara. Det var exakt som vi hade lämnat dom. Jag gick fram till Harry och gav dom till honom.  Han tog bara imot dom och fortsatt att prata med Liam. Jag suckade för mig själv och började gå. När jag skulle öppna dörren hörde jag en duns. Jag sprang tillbaka och såg Louis i golvet. 
"Vad har hänt?" skrek jag och sprang fram till honom. Han lagg bara där och rörde inte sig. 
"Han skulle ställa sig upp men sen så svimmade han" sa Harry och kollade på honom. Jag kände att tårarna hade börjat att rinna. 
"Lou vakna" sa jag och började att skaka på honom men inget. Killarna stog bara där och kollade på oss. Tårarna rann och rann. 
"Jag måste hämta El" sa jag och ställde mig upp. Jag skulle börja gå men då tog nån tag i min arm och drog mig bakåt. Jag kollade och det var Louis.  
"Lou hur mår du?" frågade jag honom. Han kollade på mig och började skratta. Sen skrattade alla. 
"Du svimmade inte eller hur?" sa jag. Lou skakade på huvudet och började skratta. Jag började slå honom med händerna och sen kuddarna. 
"Louis William Tomlinson du är en idiot" sa jag och fortsatte att slå honom. 
"Aj okej aj SIS det räcker" sa han och försökte skydda sig med händerna. Jag slutade att slå honom och satte mig på golvet. Jag tog upp bena till ansiktet och hålde dom. Tårarna rann och rann ner. Louis kom fram till mig och skulle krama mig men jag puttade bort honom. 
"Louis där gick du över gränsen hur kunde du" sa jag. 
"SIS ta de lugnt" sa han. 
"Hur vill du att jag ska ta det lugnt Lou jag trodde det var nåt farligt som förra gången och att ni var med på dethär" sa jag och kollade på resten av killarna. 
"Prata inte med mig" sa jag och vände på klacken. Istället för att gå ner till tjejerna så ringde jag April. 
"Hej vart är du?" frågade hon. 
"Kom till mitt och Harrys rum snälla" sa jag och snörvlade. 
"Vad har hänt Chels? Vi kommer direkt" sa hon och la på. Jag gick till mitt och Harrys rum och satte mig i sofforna som vi har där. När jag startade tv så kom April och tjejerna in. När dom såg att jag grät kom dom direkt till mig. 
"Men gumman vad har hänt" var det första som Eleanor sa till mig. 
"Louis och killarna ville hämnas på mig för att dom visste säkert att det var jag som kom på planen" sa jag och kollade på dom. Dom nickade mot mig så att jag skulle fortsätta så jag gjorde det. 
"När jag skulle lämna nycklarna till Harry så såg jag Louis avsvimmad på golvet så jag sprang fram till honom för att det har hänt redan engång då var vi tvungna att ta honom till sjukhuset och där sa dom att om det händer engång till. Måste vi ta med honom till sjukhuset. Och sen ser jag honom liggandes där helt medvetslös så blev jag rädd. Jag och Louis är jätte tajta jag skulle inte klara av att det skulle hända nåt med honom. Sen kommer han och låtsas vara avsvimmad. Där gick han över gränsen" sa jag och kände en tår rinna ner för min kind. 
"Gumman vänta bara tills jag har pratat med honom" sa El och började gå mot dörren men då knackade nån på och vem var det? Joo Louis. Inan han kom in så tog El med honom ut och jag tror att hon skällde ut honom för att jag hörde att El skrek. Efter 5 min så kom dom in. Först El sen Louis. Jag möte hans blick men vände på engång den. 
"Chels,kan vi prata" frågade han. 
"Nej" sa jag. Men då går alla tjejerna och då är det bara Louis och jag kvar. Först var det helt tyst men sen så skulle han sätta sig bredvid mig. Men jag ställde mig upp och gick mot den andra soffan. Louis visste att jag var envis. 
"Förlåt Chels jag vet att jag gick över gränsen jag visste inte att du skulle ta det så allvarligt." sa han tillslut. Men när han sa att han inte trodde att jag inte skulle ta det så allvarligt så började jag Flippa. 
"Hur tror du inte jag skulle ta det allvarligt Lou. Kommer du ihåg förra gången hur det var? Dom sa att vi skulle åka direkt till sjukhuset. Att det var farligt och den vad gör du lossas att svimma" Skrek jag på honom. 
"Men du tar det för allvarligt" svarade han. 
"allvarlig Lou jag bryr mig om dig jag du är min ända bror tror du inte att jag bryr mig?" frågade jag honom. 
"Såklart vet jag att du bryr dig men förlåt snälla" sa han. 
"Lou om du gör det engång till så förlåter jag dig aldrig okej" sa jag till honom. 
"Jag låvar SIS" sa han och kramade mig. 
"Ska vi gå till resten?" frågade jag. 
"Måste du förstöra vår finna syster och bror stund" sa han. Jag slog honom löst på armen sen började vi mot Louis och El's rum. När vi kom satt alla där och såg uttråkad. 
"Hello" sa jag och då vändes alla blickar mot mig. Den första som kom fram till mig var Harry. 
"Älskling jag är så ledsen vi borde inte ha gjort det. Det var dumt gjort snä"" hann han bara innan jag avbröt honom med en kyss.  Han besvarade kyssen och när vi släppte varandra sa jag. 
"Det gör inget" han hade bara ett leende på läpparna. Han gick och satte sig och den ända platsen som fanns kvar bredvid Zayn. Så jag skulle gå och sätta mig där, men Harry drog ner mig i hans famn jag gav honom en snabb kyss och sen vände jag mig mot resten. Harry lämnade armarna runt mig och lutade sitt huvud mot min axel. 
"Jag har glömt att berätta Chels mamma och pappa kommer idag vid 6 tiden" sa Louis. Då fick jag en dålig känsla. Jag tror alla märkte det för att dom vändes mot mig. 
"Vad är det älskling?"frågade Harry och kollade oroligt på mig. 
"Jag fick bara en dålig känsla, Lou kan dom inte komma imon istället?" frågade jag honom. 
"Chels jag låvar allt kommer gå bra, så nu gör vi nåt för klockan är bara 3" sa Louis. 
"Vi kan väll gå till stranden? Föreslog April. 
"JAA"skrek både jag och Louis. Jag hörde att April viskade nåt till Danielle. Men jag hörde inte vad. Jag och Harry gick till vår svit och byte om. Han i badrummet och jag i sovrummet. När jag var klar tog jag över ett par skorts och ett vanlig tröja. När Harry var klar gick vi ner till receptionen. Där var alla utom Zayn. Jag gick fram till Perrie och frågade. 
"Var är Zayn?"
"Han skulle bara fixa sitt hår" sa hon och började skratta och jag hängde med skrattade. Jag såg att April stog Utanför hotellet och satt på en sten så jag gick fram till henne. 
"Heej" sa jag. 
"Hello" sa hon. Vi kollade på varandra och började skratta då kom Perrie med en kamera. 
"Lee" sa hon och knäppte ett kort. Men istället för att Lee så skrattade vi. Men koret blev bra iallafall.  Vi väntade i 10 min tills Zayn äntligen kom.  Då började vi leta efter en strand. Killarna fick stanna ibland för att skriva nåra autografer. Men det var inte så många. Efter 15 min kom vi fram till en underbar strand. Vattnet var turkos och det fanns bara en familj och 2 par i stranden.  Så det var bara bättre.  Vi gick och tog en plats som solen var på för att vi tjejer behövde lite sol. 
"Chels jag ska gå och köpa glass följer du med?"frågade Eleanor. 
"Visst" sa jag och ställde mig upp. Men när jag skulle börja gå så drog Harry mig bakom och lämnade en kyss i mina läppar. 
"Jag älskar dig" mumlade han mot mina läppar. 
"Jag älskar dig också" mumlade jag tillbaka. Men El var tvungen att avbryta och drog mig i armen för att börja gå mot glasskiosken. 
"Gud vad varmt det är" sa jag och började att ta av mig tröjan. Jag hade ju bikini under. 
"Såå vilken sma... OMG" sa hon men skrek sista ordet. 
"Vad?" frågade jag henne. Men istället för att säga nåt så pekade hon på min piercing. 
"Jag vill ha en" sa hon medans hon tog emot glassen. 
"Tyvärr du får inte" sa jag och lipade mot henne. 
"Varför?" frågade hon. 
" 1. För att det gör ont och kan bli infekterat. 
2. För att jag vill inte att min bror ska döda mig för att jag förvandlade hans ängeln till en badgirl" sa jag och började skratta. När vi kom tillbaka till resten så ve det första El skrek. 
"LOU Jag vill ha en sån" och pekade på min piercing. 
"Nej" sa han. Men El gav inte upp hon gick fram till honom och viskade nåt i hennes öra. Lou sken upp i ett leende och sa. 
"SIS vart skaffade du den där?" Jag skrattade åt honom och satte mig bredvid Harry. Det var då jag märkte att alla killarna hade tatuering. Till och med Louis. 
"Harry jag vill ha en tatuering." sa jag. Men då var Louis tvungen att lägga sig i. 
" neej du ska inte göra en tatuering" sa han. 
"Ursäkta jag är 18 år och bestämmer själv så vart kan jag göra en?" frågade jag dom. 
"Det finns en därborta" sa Zayn och pekade på en affär där det fanns en skylt som stog"Tatuering" 
"ZAYN!!!" skrek Louis. 
"Kom Harry" sa jag och började dra hans hand så vi kunde gå. 
"Är du säker" frågade Han. Jag nickade ivrigt och sen sp suckade han och började gå. När vi var utanför affären så kollade jag bakåt och såg att Louis var helt röd i ansiktet av arghet. Jag lipade åt honom och skuttade in i affären. Det kom en man fram till oss och ledde oss till ett rum. Där fanns alla tatuering maskiner. Jag kände att jag började bli nervös så jag kramade till Harrys hand lite hårdare. 
"Är du säkert på det här baby?" frågade han. Jag nickade som svar och satte mig i en stol så att han skulle kunna börja. Jag hade vakt en hjärta som hade nåt runt omkring. (Om ni inte fattar hur jag förklara kolla uppe). Sen började han. Jag ville ha den på handleden så han började. När jag fick ont så kramade jag till Harrys hand och han viskade snälla saker till mig. Det tog circa 30 min att bli klar. När den var klar så nickade jag nöjt. När jag lämnade fram pengarna. Så sa tjejen
"Din kille har redan betalat"
"Tack jag älskar dig" sa jag och kysste honom mjukt. Han bersvarade den lika mjukt. 
"Jag älskar dig också" svarade han. Sen började vi gå tillbaka till resten. När vi kom fram så vissade jag alla min nya tatuering. Alla tyckte att den var skit fin. Till och med Louis. När jag satte mig började min mobil ringa. 
"Hallå" svarade jag. 
"Hej är det här Chelsea Tomlinson" frågade den som ringde mig. 
"Ja det är jag" sa jag. 
"Bra för att vi måste meddela att dina föräldrars flygplan kraschade" sa han. Jag kände att tårarna hade börjat rinna. Harry såg det så han lämnade sina armar runt mig. 
"M...en d...om må....r bra" stammade jag fram mellan tårarna. 
"Tyvärr så när planet kraschade började det brinna och ingen klarade sig" sa han. Då tappade jag mobilen och lät bara tårarna rinna. Alla sprang fram till mig och frågade vad som hade hänt. 
"Dom är döda" stammade jag fram. Alla stannade stil. Men tillslut sa Louis. 
"Vem?"
"Mamma och Pappa" stammade jag fram. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: