Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2013-02-02
21:07:52

Heart attack del 24
Previous:
- Ska vi gå och äta?`, frågade han. Jag hade helt bort glömt bort det. Att maten var kvar. Jag nickade som svar och sen började vi gå mot bordet. Vi hade roligt vi skrattade men sen blev Niall tyst och man såg att han var nervö. Han började leta efter nåt i sin ficka.När han tog ut det så var det en ask som såg ut som en förlåvningsask. Snälla sig inte att han ska fria. Vi har bara varit ihop i en månad. När han öppnade asken så såg jag den finaste.......
                                                                                                                                                                                         
Bild 1: Eleanor Calder, Danielle Peazer, Perrie Edwards.
Bild 2: April's armband.
bild 3: Deras hotell.
 
 
Armband nånsin. Det var gjord av guld och det hängde berlocker runt och på berlock var det en diamant. Jag hade fortfarande inte stängt munnen för att jag blev så chockad. Det måste ha avrit svindyr.
- Sorry Niall men jag kan inte ta emot dethär, sa jag. Hans leende förvan från glatt till ledsen.
- Varför?, frågade han.
- För att jag vill inte att du slösar så mycket pengar på mig, sa jag.
- Men snälla bara den här, sa han och gjorde puppyface. Han var bara så gulig att han köpte såna här saker till mig.
- Okej men bara den här, sa jag och pekade på honom med fingret. Han sken direkt upp på ett leende. Jag gav honom min hand och han satte på den. Det var den finaste presenten jag någonsin har fått. jag ställde mig upp och gick till andra sidan av bordet och satte mig på hans knä.
- Jag älskade den och jag älskar dig, sa jag och kysste honom intensivt och han besvarade den likadant. Påengång började det att pirra i magen. Bara när han rör vid mig kollar på mig så börjar det att pirra i magen. Men när jag få känna hans underbara läppar mot mina så blir fyverkeriena som galna i min mage. Vi ställde oss upp och bara kollade ut mot havet. Han lämnade armana om mig och jag tog upp mina armar så att dom hålde hans nacke. Vi stog där en liten stund och bara njöt av varandras närvarande. Men tillslut avbröt Niall tystnaden.
- Du jag har en till överaskning, sa han.
- Snälla säg inget dyrt, sa jag och bad till gud att det inte skulle vara nåt dyrt.
- Nej men du jag och resten av killarna och deras flickväner ska till Hawaii imon, sa han. Jag fick direckt ett stort leende på läpparna. Jag hade alltid önskat att åka till Hawaii. Men det bästa var att jag skulle åka med min pojkvän och bästavänner. Men jag var lite nervös hur dom andras flickvänner skulle vara. Vi satt bara i stranden tills det blev väldigt sent så vi begav oss hemmos.
 
Chelsea's perspektiv
 
 
- Aaah Harry jag älskar dig, skrek jag till Harry och kastade mig i hans famn. Harry hade nyss sakt att vi skulle åka till Miami med killarna och deras tjejer. Så det betydde att jag skulle få träffa Eleanor igen. Det var så längesen jag såg henne. Jag kom ihåg när Louis kom hem och presenterade henne för oss. Hon var så snäll och vi klickade påengång. Jag kommer ihåg att Louis blev lite arg för att jag var med henne hela tiden och Louis fick inte ens vara med henne. Jag och Harry gick ner till resten av killarna hand i hand. Jag såg att Zayn hållde på att fixa sitt hår,Liam kollade på Toystory 3 och Louis åt morröter. Varför var jag inte förvånad. Men jag kolllade runt och såg att Niall och April hade inte kommit än. Jag undrar var dom gör? Jag gick och till en av sofforna och skulle sätta mig. Men Harry drog upp mig och han satte sig istället, så jag fick sätta mig i hans knä. Jag gav honom ett leende och han besvarade den. Den blev grovare och grovare. Men tillslut var Louis tvungen att avbruta.
- Get a room, sa han och kastade en kudde på mig.
- Get a room, härmade jag honom och Zayn började skratta. Jag älskade att göra så att folk skrattar. Det är nåt jag och Louis har gemensamt. Och att vi biter oss på underläppen när vi blir nervösa eller ser nån snygg kille. Men såklart gör han det när han ser en snygg tjej.
- Lou när kommer El, frågade jag honom. Det var jag som hade gett henne det där smeknamnet till Eleanor.
- Snart men du hon vill vara med mig du får inte ta henne ifrån mig som förragången, sa han och gav mig en blick som menade att han snackade allvar.
- Vadå ta henne ifrån dig, sa Zayn för att han hade visst hört vad vi snackade om.
- När jag träffade Eleanor förstgången så klickade vi direkt och va med varandra hela tiden och Lou blev avundsjuk för att hon ville vara med mig istället för honom, sa jag och skrattade. Sen började Zayn också att skratta.
- Vadå hon vill inte va med dig hon vill va med mig, sa Louis.
- Mmh säkert, sa jag och man hörde iron i min röst.
- Okej vi slår vad att hon vill vara med mig, sa han och sträckte fram handen.
- Deal, sa jag och skakade hans hand. Exakt då plingade det på dörren. Jag sprang till dörren och öppnade när hon såg mig så skrek hon.
- CHELS...!!!!!.
- EEL.....!!! Skrek jag tillbaka och kramade henne. Vi stog där i 10 sekunder till Louis var tvungen att avbryta oss. Idiot....
- Hej älskling, sa han och gav henne en kyss.
- Hej sötnos, svarade hon. Louis var ju jobbig när jag och Harry kysstes så varför inte va lika jobbig tillbaka. Så jag särade på dom och gav Louis ett leende.
- Okej så El  hänger du med mig istället för min idiotiska bror, sa jag.
- Älskling eller hur är du hellre med mig än min barnsliga lillasyra, sa han. El kollade på oss och gjorde som att hon tänkte men tillslut sa hon.
- Det är inget svårt val, och gav Louis ett leende.
- HA, sa han och kollade på mig.
- Jag väljer Chels, sa Eleanor.
- HA, sa jag tillbaka.
- Men älskling, sa han och lät sur, Jag visste att Louis hatade att vinna. Hon lippade åt honom och sen gick in till varadagsrummet och hälsade på dom andra. Jag tog Louis hand och drog honom till vardagsrummet. Han satte sig bredvid El och hon viskade något i hans öra sen sken han upp i ett leende. Jag kollade på El och hon mimade med läpparna '' berättar sen '' Jag nickade och gick och satte mig i Harry's knä. Då kollade El på mig med en chockad blick så jag mimade till henne '' berättar sen '' och hon nickade som svar.
- Så när kommer Danielle och Perrie?, frågade jag Zayn och Liam. Jag hade inte träffat dom men Liam och Zayn hade berättat om dom. Så det skulle bli roligt.
- Vi kommer att träffa dom imon i flygplatsen, sa  Liam. Exakt då plingade det på dörren. Jag gick och öppnade och där stog April och Niall. April hade ett stort flin på läpparna.
- Sorry Niall men jag måste låna din flickvän, sa jag och drog med mig April. När vi kom till vardagsrummet hälsade hon snabbt sen drog jag med mig El också. Louis kollade på mig med en mördarblick men jag lippade bara åt honom. Vi gick upp till mitt och April's rum. April satte sig i sängen och jag skrek.
- BERÄTTA BERÄTTA, El och April var tvungna att hålla sig för öronen och sen hörde jag att Louis skrek nåt från nedervåningen.
- Vänta är du och Niall ihop, frågade El. April hade inte sagt ett ord men hon nickade som svar.
- Och idag hade dom sin månadsjubelium, sa jag och kollade på El. Då skrek hon.
- BERÄTTA BERÄTTA, Då hållde jag och April oss för öronen. Då öppnade April först gången och berättade allting, när hon fick halsbandet allt. När hon var klar aw:ade jag och El. Hon skrattade åt oss.
- Men tjejer har ni packat, frågade El. Då kollade jag och April på varandra i 5 sekunder. Sen reste vi oss och började packa.
- Jag går ner till din bror Chels annars kommer han att bli arg, sa El innan hon lämnade rummet. Jag och April började att skratta. Medans vi packade kom jag på den perfeckta plannen för att reta upp killarna. Jag äslkade att reta upp folk jag vet inte varför jag gör bara det. Jag berättade för April att när vi landade imon i Miami så var det första vi skulle göra va att ha tjejkväll. Jag och Harry skulle säkert dela rum så jag skulle kicka ut honom sen skulle vi ha får tjejkväll. April älskade iden så jag gick och viskade till El så att dom andra inte skulle höra och hon gillade också iden. Killarna kollade bara konstigt på mig. Men jag ryckte på axlarna. Jag kände att jag började bli tröt så jag sa godnatt till alla och kysste Harry och sen gick upp till mitt rum. När jag kom upp så orkade jag inte byta om så jag läggde mig bara i sängen och somnade.
 
 
Nästa dag i flygplatsen.
 
 
Det var väldigt många fans utanför flygplatsen. Det var väldigt många som skrek elaka saker till mig men jag var vann för att jag var ju syster med Louis med det var också många som skrek att jag hade snygg stil. Jag hade på mig nåt enkelt det var det här jag hade idag.
 
 
 
Nånting enkelt. När vi äntligen kom in i flygplatsen så började vi gå mot vår Gate det var 33. När vi kom fram så såg jag att Liam började springa mot en tjej Zayn också. säkert deras flickväner. och jag hade rätt när dom kom fram så kysste dom tjejerna. Dom var väldigt söta tillsammans. Vi gick ditt och hälsade glatt på dom. När jag hälsade på dom så viskade jag i örat på dom vår plan och dom nickade. Killarna kollade konstigt på mig men jag ryckte bara på axlarna och gick och ställde mig bredvid Harry. När vi gick in i planet så satte sig alla i par. Jag stoppade in hörlurana och började lyssna på music men Harry tog en ur mig och nickade gillande när han hörde låten. Det var deras egna. Little things. Jag lutade mig mot Harry axel och somnade direkt.
 
När vi var framme i Hawaii( orkar inte skriva resan )
 
När jag klev av planet så kom solens varma strålar mott mitt ansikte.
- HELLO HAWAII, var det första jag skrek när vi kom ut planet. Det var ett par killar där som stog och sa välkommen till Hawaii. Det kom fram en kille av dom som sågs ut att vara i åldern mellan 30-35 och lämnade en blomma bakom mitt öra och blinkade med ena ögat men då kom  Harry och lämnade armen om mig. Killen kollade på Harry som att han menade förlåt och gick därifrån.
- Pervo, mumlade jag för mig själv men Harry verkade höra det och skrattade.
- Låt mig ta ett kort snääälla, sa han. Jag nickade och han tog upp mobilen. Jag gav honom ett leende sen kneppte han. Jag gick fram till honom och kollade på den. Så här såg den ut.
 
 
Jag nickade gillandes. Jag såg att han fixade den som bakrundsbild. Jag gav honom en puss på kinden sen började vi gå mot billarna. Det tog circa 20 min att komma fram till hotellet. Men det var värt det. Hotellet var säkert fem stjärnit. När man kom in så var det typ gjort av glass. Liam gick och hämtade nycklarna och jag hade rätt. Alla skulle få sova i par. Vi tog hissen och åkte upp till våning fem.
- Så Harry du och Chels har rum nummer 378, sen fortsatte han med dom andra. Jag blinkade mot tjejena och dom nickade som svar. Vi gick in till våra rum och det var värdens finaste hotell rum jag någonsin sett. Vi lämnade väskorna och exakt så plingade det på dörren. Jag såg att Harry hade satt sig i sängen. Så jag gick fram till honom och gav honom en kyss sen gick jag och öppnade dörren. och där stog tjejerna. April, El,Danielle och Perrie. Jag acktade mig från dörren och lät dom komma in. När Harry kom till vardagsrummet så kollade han konstigt på tjejerna.
- Älskling vad gör dom här alla ska ju lägga sig?, frågade han.
- Joo vi ska ha tjejkväll då du får gå och sova hos Louis, sa jag och blinkade med ena ögat mot honom.
- Men, hann han bara säga innan jag avbröt honom.
- Inga men gå bara, sa jag. Först så stog han bara kvar. Men tillslut började han gå mot dörren. Jag gav honom en kyss sen gick han mot Louis och El's rum.
- Tjejkvääl......, skrek jag. Alla började klappa med händern. Jag undrar vad killarna tänker ni?
 
Harry's perspektiv.
 
Jag gick och knackade på Louis och han öppnade med ett leende men  det sjönk när han såg att det var jag.
- Har du sett El, var det första han sa och backade från dörren så att jag skulle kunna komma in.
- Hon har tjejkväll med resten av tjejerna, muttrade jag fram.
- Va men El sa ju att det skulle bara vara vi två ikväll, sa Louis och lät besviken. exakt då knackade nån på dören. Jag gick och öppnade där stog Liam, Niall och Zayn.
- Har ni sett Danielle, April och Perrie, frågade Liam.
- Dom har tjejkväll i mitt och Chels rum, muttrade jag fram igen och backade från dörren.
- VA!!!, skrek dom tre samtidigt.
- Eller hur sa dom til er att det skulle bara vara ni två ikväll?, frågade jag dom. Alla 3 nickade.
- Säkert en plan för att dom visste att vi skulle vilja vara med dom ikväll, sa Niall och suckade. Alla satte sig i soffan som fanns i hotell rummet och suckade. Men plöstligt så ställde sig Louis upp och sa.
- Det var säkert Chels som kom på planen så vi ska hämnas så här ska vi göra......., sa han och berättade. Medans han berättade så satt vi alla och lyssnade noggrant. När han var klar nickade alla och hålde med.
Jag undrar vad tjejerna kommer att tänka när vi gör vår plan?
                                                                                                                                                                                        
 
Såååå vad tycks???????? kommentera vad ni tycker och om ni har nåra ider så kan ni kika mig på: rulita16. Hoppas ni gillar den och nästa kommer säkert imon eller måndag. puuss och kraam<3
Kommentar:
#1: Jennifer

;)

2013-02-03 @ 02:21:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: