Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2012-12-14
15:18:31

Heart attack
previos:
 
- Louis jag vill inte flytta,sa jag och började gråta igen
-Sorry syrran men jag kan inte göra nåt åt det och plus så kommer vi ha skit kul här med grabbarna,sa han 
-Juste killarna,sa jag och suckade för mig själv
-Chelsea jag måste gå vi ses på Fredag, sa han och la på.
Vadå fredag? åkte jag på fredag? men det är ju tidag då har jag ju bara 3 dagar kvar.
                                                                                                                                                                      
Sorry ingen bild har inte tid men här får ni ial ett kapitel:)
 
 
När jag hade tänkt klart så såg jag att min mobil lagg på skrivbordet.Jag gick ditt och ringe direkt April för att hon måste väl få veta.Jag ringe och det gick 3 signaler innen jag var tvumgem att ta bort mobilen från örat för att hon skrek för högt.
-TJEEENA SNYGGING!!!!!
-Hej, sa jag lite lågt för mig själv.
-Gissa vad, sa hon.
-Vad, sa jag typp som en viskning.
-Vi är bjudna till oskars fest, och du vet att det är en av årets bästa fester!,skrek hon glatt i mitt öra jag glömde bort direkt Louis och att jag var tviungen att flytta.
-VAA OFTA?, skrek jag tillbaka lika högt.
-Japp, så det är dags att gå och shoppa,sa hon och skrattade. Jag suckade för mig själv April älskade att shoppa medas jag hatar det.
-När är det, sa jag till henne istället.
-På fredag, sa hon med en loten pipigröst.
-Fredag, sa jag och kände att tårana började rinna ner från min kind.
-jaaa, vadå kan du inte komma eller, sa hon lite bitchigt.
-Jag flyttar då,sa jag mer som en viskning till mig själv.
-VAA!!!!,skrek hon tillbaka.
-Jag flyttar på fredag till Louis i London, sa jag och brast i grått då.
-Jag kommer till dig, är där om 3 min,sa hon och la på. Jag var så arg att jag tog min mobil och kastade den rakt in i vägen.Jag gick och kollade och den hade fått 2 sprickor men jag bryr mig väll inte om den. Jag slängde mig i sängen och började gråta men jag hörde att nån plingade på dörren. Jag gick ner och öppnade och där stog April. Hon brukar alltid vara så vacken och snygg men nu såg hon hemk ut. Men nu var hela hennes maskara utkledad(stavning?) i hennes face. När hon såg mig slängde hon sig i mina armar och började gråtta.När jag hörde henne gråtta så började jag gråtta ännu mer att ränka att jag måste lämna min barndomsbästsi, Vi som har alltid varit där för varandra i vårt och tort och nu måste jag lämna henne och alt är mina fuckings föräldrar fel. Nu hatade jag dom så jävligt mycket.Jag och April gick upp till mitt rum och slängde oss i min säng och började prata hur det skulle bli.
-Hur länge ska du vara borta, frågade hon.
-Jag vet inte, kanske ett 9-10 månader tror jag, sa jag med en deppig röst.
-Nej nu ska vi ha kul vi drar till stan och gör nåt kul med våra sista dagar tillsamans. sa hon och reste sig upp.
-Jaa du har rätt, sa jag och ställde mig upp med henne.
Vi gick till stan och shoppade för at hon ÄLSKAR det.Sen tog vi en fika och bestämde att hon skulle komma och hälsa på. Vi var i stan i ungefär 5 timmar så det blev väldigt sent och vi var tvungna att bege oss hemmot
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: