Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2012-12-31
00:30:12

Heart attack del 8
Previous.
-Jag men jag sitter här, sa jag. Han tog mobilen från Louis och svarade med hans irländska dealekt.
-Hallå, sa han och man hörde att folk skrek han tog bort telefonen från örat och la på och sa.
-Ett par Directioner har tagit din telefon.......
 .                                                                                                                                                                                  
 

-Va, sa jag. Vad ska hända nu. Louis numer finns ju där inne och andra privata saker. 
-Jaa så vad ska vi göra nu, frågade Harry och kollade rakt in maximinotering ögon.  Louis hade vaknat till för han var i chock när han såg att jag ringde honom men att jag härom här. 
-Det ända vi kan göra är att anmäla det här till polisen, sa April och satte sig bredvid mig. 
-mmh, sa Louis
-Jag går ut en liten stund, sa jag. 
-Jag kan följa med, sa Harry och ställde sig upp. Louis kollade konstigit på honom. 
-Visst, sa jag. Jag kollade åt April's håll och hon blinkade med ögat. Kunde hon inte fatta att vi skulle som kompisar bara eller?  Jag gick till mitt rum och hämtade min Adidas kofta för att det var lite kallt ute. Jag tåg på mig mina vita Vans och Harry satte på sig sina svarta Converse. Vi gick i tystnad inte en tystnad som maningen vill prata utom en pinsam tystnad. Det kändes som båda ville säga nåt men ingen tog första steget.
Harry's perspektiv .
 

jag såg på Chelsea hon såg så vacker ut när hon gick bredvid mig. Det ända jag ville va att ta hennes hand och kyssa henne. Men om jag blev ihop med henne skulle det kännas lite konstigt. Hon är ju Louis syster och Louis är min bästa vän men det går ju ändå. Plus så tycker jag synd om henne hon har fått gått igenom så mycket. Hon  förkänar inte det här. Hon förkänar nån som verkligen älskar henne och jag skulle fixa så att det blev jag. Jag måste bara få henne. Jag kollade lite på henne och försökte få ögonkontakt men det gick inte hon kollade bara ner på sina skor. Jag såg att vi hade gått långt och mittemot oss var milkshake city Jag tog mod och frågade henne. 
-Ska vi gå och ta en milkshake.
-Visst, sa hon bara. 
Vi började gå ditt och ingen av oss hade sagt nåt. Vi gick in och beställde en Chocklad milkshake till mig och en jordgubb till henne. Jag såg att hon tog upp sin plånbok för att betala men jag han före och betalade åt henne. 
-Men Harry jag kunde betala, här ta pengarna, sa hon och gav mig pengarna.
-Nej jag ville betala, sa jag och blinkade åt henne. Hon vände direkt bort blicken jag såg att hon började rodna.
-Aaw.... Du rodnar, sa jag. 
-Nee, sa hon och började gå mot utgången. Jag följde efter. Jag såg en liten park bort. Vi kunde väll gå. Så jag sa det till henne och hon tyckte att det var en bra idé så vi började gå  ditåt det fanns också en fotbollsplan så jag tänkte att vi kunde köra jag frågade henne och hon svarade inte istället började hon springa ditåt och vi hade tur det fanns en boll också. Så vi började köra. Vi körde match och det stog lika. Exakt när hon skulle göra en dribbling så failade hon och ramlade. Och jag vet inte hur det hända men jag ramlade på henne. Jag kollade rakt in i hennes ögon. Hon hade så fina ögon dom var hassel bruna. Ska jag kyssa henne? Jag vet inte vad jag skulle göra det ända hon gjorde var att kolla upp på mig.
 
Chelsea's perspektiv. 
 
Som vanligt skulle jag göra en skicolor dribbling men jag failade och ramlade med Harry över. Han gjorde inget bara kollade in i mina ögon och jag kunde inte undvika hans fina gröna ögon så jag kollade tillbaka. Jag ville kyssa honom. Men ska inte killarna ta första steget? Eller spelar ingen roll? Fjärilarna i magen växte bara och pirret kom. Det var då jag märkte det jag hade fallit för Harry Styles den som nästan alla tjejerna i värden vill ha Och det ända jag behövde var att han skulle kyssa mig  då skulle jag vara säkert om jag hade blivit kär i Harry. Jag tog mod till mig och sa. 
-Kyss mig. Han kollade lite konstigt på mig. Ånej nu har du skämt ut dig för resten av livet. Men jag hade fel. Han närmde sig mer och mer. När han var 2 millimeter från mina läppar så stannade han. Ville han att jag skulle ta sista steget eller. Jag slutade tänka och pressade mina läppar mot hans. japp där kom pirret jag hade fallit för Harry Styles. hans läppar dom var så varma och mjuka. Han vände sig om så att jag lagg på honom. Ochbdet var bra för det började bli lite tungt. Jag var tvungen attbavsluta för att hämta andan. Jag kollade på han. Och han hade ett stort flin på läpparna. Han närmade sig och gav mig en snabb puss på munnen. Han ställde sig upp och jag satt på hans knä. Jag kollade åt honom och han hade fortfarande ett flin på läpparna. 
-Vad flinar du åt?, frågade jag han. 
-Att du är äntligen min, sa han och kollade på mig.
-Vem sa att jag var din, sa jag för att reta honom lite.
-Men vi kysstes, sa han och lätt lite ledsen.
-Harry det var en kyss bara ingen har frågat mig att vara din flickvän, sa jag. 
-Okej vill du Chelsea Tomlinson bli min flickvän, sa han och lätt stolt jag vet inte varför Men det gjorde han faktiskt. JAg tänkte lite för att reta honom och jag såg att han blev lite oroligt. Jag kysste honom och han fick ett flin på läpparna.
-Det ar jag som ett ja, hammock kysste mig jag besvarade kyssen. Men vi blev avbrutna av att Harrys mobil började ringa.
-Hallå, sa han lite arg. Jag fnissade åt det. För att det lätt så roligt. 
-mm okej ja nej vi har inte gjort nåt jaja vi kommer hej då, sa han och la på. Han skulle kyssa mig men jag vände på blicken. 
-Vem var det?, frågade jag.
-Louis Tomlinson, vi borde börja gå hem, sa han och ställde sig upp. 
-Okej, sa jag och räckte upp händerna så att han kunde ta upp mig. Han släppte inte min hand och började gå hand i hand. När vi kom utanfödörren så skulle jag gå in men Harry  drog mig bakåt och kysste mig jag han inte ens besvara den så jag puttade med läpparna så att han skulle kyssa mig. Och hönan fattade på engån och gjorde det. Sen gick vi in.
Tänk att det va Chelsea och Harry.
 
När vi kom in vändes alla blickar mot oss. 
-Chels, vi måste prata, sa April och drog oss mot rummet.
-Okej innan du säger nåt så måste jag säga nånting jag och Harry kysstes, sa jag och läggde mig på sängen.
-Okej vad ro, han hon bara säga innan jag avbröt henne.
-och jag är hans flickvän, sa jag och drömde om han och mig 
-Okej vad roligt men så du vet ringde Josh, sa hon då sjönk hela min glädje till ledsen.
-Josh........., sa jag bara och kände att allting blev svart.
                                                                                                                                                                                           
 
 

Så här har ni del 8 hoppas ni gillar den och nu så har Chelsa och Harry blivit ihop och vad tror ni att Louis säger om det och Josh dök upp i bilden så nästa del kommer imon eller överimorgon och det ända jag vill säga GOD NYTT ÅR!!!!!!
 
 

Kommentar:
#1: Ida

SV: Du sa åt mig att läsa och skriva vad jag tycker om din blogg..

Din blogg är bra, du har bra handling, men du borde beskriva mer runt om och inte bara pang på. Du måste också försöka lära dig att stava bättre, det kommer hjälpa dig att få fler läsare! Lär dig använda lite avancerade ord och och skriv längre delar, fråga frågor i slutet och sedan ha spännande slut, då vill de läsa mer, arrangera dig mer än vad jag gjort på senaste tiden i mitt skrivande.

Hoppas detta hjälper.

2012-12-31 @ 10:31:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: