Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2012-12-27
17:07:37

Heart attack del 6

Previous:
-Okej innan du skickar ut mig vill jag fråga om du vill kanske gå på en dejt, sa han tveksamt.
-Jag...

När Harry frågade om jag vill gå på dejt fick jag ett konstig känsla i magen. Halva mig sa gå men andra sa nej han kan vara som Josh men alla killarna är ju inte likadana eller hur?
Jag bestämde mig för att vänta lite vi har ju bra känt varandra i 3 dar så vet inte.
-Harry vi har bara känt varandra i 3 dagar, sa jag och kollade in i hans gröna ögon som jag skulle kunna drunkna i.
-Joo men skulle du vilja gå ut när vi har känt varandra lite längre, frågade han.
-Kanske, sa jag.
-Så det finns hop, sa han. Jag nickade bara som svar jag hörde att han mumlade ett yes och gjorde en glädjedans tror jag att det var. Den såg så dålig ut att jag tog min kudde och kastade den på han. Han stannade till och kollade på mig hemlighetsfull. Han började komma närmre mig och tog en kudde jag backade och backade bara. Ska han inte kasta nån gång eller han kollade bara på mig. När jag minst anar det får jag en kudde i ansiktet och han fortsätter och fortsätter och slår mig.
-KILLAR HJÄLP, skrek jag och alla killarna kom springandes in. Dom stannade vid dörren och kollade konstigt på oss när Harry slog mig.
-Hallå ska ni inte hjälpa mig, sa jag och försökte skydda mig. Då började dom garva ihjäl sig. Vad var det som var roligt? När killarna hade lugnat ner dig lite och Harry hade slutat slå mig. Så började jag bli trött så jag bestämde mig för att byta om till pyjamas och lägga mig.
-Okej killar ny får ni gå ut ska byta om, sa jag och pekade mot dörren. Harry började att kolla på med ett Pervo ansikte.
-Får man kolla på?, sa han oh blinkade med ögat.
-I dina drömmar, sa Louis och drog ut honom från dörren. Jag skrattade bara åt det. Jag gick till min garderob och tog fram mina pyjamas skors och ett linne där det stog.
"Sweet Dream" på med ljus rosa. Jag läggde mig under täcket och hållde på att somna när exakt min mobil börjar ringa.
-Hallå, sa jag och glömde kolla på vem det var.
-Gissa vad, hörde jag att April sa.
-Vad?, frågade jag.
-Jag kommer till London, sa hon.
-Du skojar, sa jag och blev helt pigg
-Nej så vi syns på Fredag, sa hon det är ju onsdag så hon kommer om 2 dagar.
-Hur längre stannar du? Frågade jag henne
-En veka men vet du ett bra hotell nära där du är?, frågade hon. Jag blev chockad när Hon sa det.
-Vadå hotell du ska bo med mig och killarna, sa jag bestämd.
-Okej men jag måste gå nu puss, sa hon.
-Puss, sa jag och la på jag rusade ner för trappan bokstavligen rusade jag var nära på att ramla för att jag snubblade. Jag letade i vardagsrummet, köket, deras sovrum och trädgården efter killarna men dom var inte där. Jag tänkte lite efter och då slog det mig. Spel-Rummet. Jag började springa ditt och där satt alla Harry Louis och Zayn spelade Niall Hålde en godis skål och åt och Liam pratade i telefonen.
-Louis så du vet kommer April på fredag och stannar här en vecka, sa jag snabbt och vände mig om hoppas han inte säger nåt för att jag vet att Louis hatar att men berättar saker till honom typ i sista minuten.
-Vänta Ungadam kom tillbaka, sa Louis och vinkade med handen.
-Vad, sa jag och lämnade armarna i kors.
-April din bästis ingen Annan eller hur, sa han jag suckade ut jag trodde han skulle säga nåt annat.
-Jaa, sa jag.
-Okej inga problem, sa han och vände huvudet mot spelet oh fortsätt att spela.
-Vänta en fråga bara, sa Niall
-Vad, sa jag bitchigt.
-Är hon snygg, undrade han jag skrattade åt han. Jag tog upp mobilen och vissade ett fota på April. Han tappade bara hakan.
-Hon får absolut komma och hon kan sova hos mig också, sa han. Jag skrattade bara åt honom.


Fredag.

Jag och Louis satt i bilen på väg till flygplatsen. Det skulle vara så roligt att träffa henne jag vet vi har bara varit borta från varandra i en vecka men jag saknar ändå min bästis. När vi kom fram sprang jag till Gate där hon skulle vara jag såg hennes Bruns hår hon stog med ryggen mot mig.
-APRIIIL, skrek Jag. Hon vände sig direkt bak och kollade på mig.
-CHEELS, skrek hon oh började springa till mig vi kramades skit länge " Jag har saknat dig" viskade jag i hennes öra.
"Jag med" viskade hon tillbaka. Vi stog bara där och kramades men Louis kom och avbröt oss.
-April, sa han och öppnade sin famn så att hon kunde krama honom.
-Louiis, sa hon och kramade honom dom hade typ inte sett varandra på 2 år. För när Louis flyttade hit så har dom sätt sätt varandra.
-Så ska vi åka, sa Louis och tog Aprils väska och började gå mot bilen vi följde efter oh pratade om alt vi skulle göra. Vi fortsatte att prata hela vägen hem Louis han tröttnade på oss och satt på radion men det blev bara värre för istället för att prata så sjöng vi. När vi kom fram sa Louis.
-Äntligen, och gick ut från bilen.
-Louis kan du lämna Aprils väska i mitt rum snälla, sa jag till honom. Han mumlade nåt man inte hörde och tog Aprils väska och gick. Jag och April började gå mot dörren och gick direkt till spel-rummet dör killarna va.
-Hello det här är April, sa jag och alla tittade upp från spelet. Dom ställde sig upp oh presenterade sig och gav henne en kram. När Harry kramade blev jag avundsjuk jag vet inte varför men jag bara blev det.
-April kom vi går till mitt rum, sa jag och vände på klacken och började gå.
-Okej, sa hon och följde efter. Vi gick upp till mitt rum och det första April gjorde var att hoppa på sängen. Jag skakade på huvudet jag hade saknat henne skit mycket.
-Så är det du och Harry, sa hon
-Vaa nej men han frågade om jag vill gå ut, sa jag lite tyst.
-Vaaa, vad svarade du, frågade April.
-Att det skulle vara roligt att gå ut men vi har ju bara känt varandra i typ en vecka så nej tack, sa jag och ställde mig up.
-Men Chels jag ser ju hur du tittar på honom, sa Hon.
-Ja men vi har ju känt bara varandra i en vecka, sa jag.
-Okej nästa gången han frågar säger jag ja okej, sa jag. Hon nickade nöjt som svar. Vi bestämde oss för att gå ner till Westfield Mall och shoppa lite. Jag tog på mig en kort klänning med ett par vita söta skor.

Kommentar:
#1: Vendela

Hej! Du bad mig kolla in din novell och säga vad jag tycker om handlingen och så, och ärligt talat så verkar den himla spännande! Har läst igenom alla kapitel, och dom är aldrig händelselösa, och riktigt roliga. Älskar också hur du formar karaktärerna! Du rockar, tjejen! Kram Xx

Svar: tack så mycket det betyder jätte mycket att du tycker det kramXx
Nickoll

2012-12-28 @ 13:26:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: