Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2012-12-18
13:51:38

Heart attack del 5

Previos:
-det är somm att kyssa han bara, sa jag och gick till vardagsrummet.
-Niall och Chelsea sitter i ett träd och dom k-y-s-s-a-r, sa Louis och sjöng.
-Hållkäften, sa jag och kastade en kudde på honom. Alaa började skratta jag satte på Tv OCH KOLLADE PÅ mtv.






När jag hade kollat klart på Sweet 16 så gick jag direkt upp till mitt rum. Jag gick till min väska och började packa upp lite kläder för att lämna i garderoben men innan satt jag på skit hög musik och började sjunga dansa omkring och när jag skulle göra ett varv så såg jag att Liam,Niall,Harry,Louis och Zayn hålde på att skratta ihjäl sig.
-vi skulle bara komma och säga att att maten var klar, sa Liam och skrattade.
-Oki kommer,sa jag och började gå ner till köket där maten var klar. Det var kyckling. Säkert hade Zayn lagat maten
-så vad ska vi göra idag,sa Harry och kollade rakt in i mina ögon. Vi fick ögonkontakt. Han har så fina gröna ögon. Man skulle kunna drunkna i dom. Jag fick ett litet pir i magen. Men jag försökte att tänka på nåt annat för jag vet om jag fortsätter att tänka på det kommer jag att börja falla för honom och det vill jag absolut inte.
-Vi kan väl dra till stranden, förslog jag alla nickade bara och gick till sina rum för att byta om. Jag gick tillbaka till mitt rum oh letade efter min svart vita randiga bikini. Över det så tog jag på mig ett par slitna jeans och en vanlig vit tröja. Med håret så lätt jag det var normalt för jag skulle bada och det skulle bli blött. Jag letade efter min väska till stranden och hittade. Jag lämnade direkt in min mobil, pengar, kammera, handduk och vattenflaska. När jag gick ner till vardagsrummet så var alla redan där.
-ÄNTLIGEN Let’s go to the beach, each
Let’s go get away, sjöng Louis. Vi gick ut till bilen och exakt när jag skulle sätta mig kom Harry och satte sig under så jag kom på han.
-Haha Harry vad gör du, frågade jag och kollade in i hans underbara gröna ögon.
-Om inte jag sitter här får jag ingen plats, sa han och flinade.
-Oki men det är väl inte tungt, frågade jag försiktigt.
-skojar du du är ju skit lett, sa han förvånad. Jag ryckte bara på axlarna och lutade mig mot Harrys bröstkorg.
-Är det okej? Frågade jag han.
-Absolut jag skulle kunna sitta så här föralltid, sa han. Jag nickade bara som svar vad menade han med det? Menade han att han gillar mig eller? Men när jag tänker på det blir jag väl lite glad.

Det tog bara 15 min att komma fram vi gick ut ur bilen och det första Harry gjorde var att slänga mig över hans axel och började springa mot vattnet.
-NEJ HA...., han jag bara säga innan jag var i vattnet. Jag gick direkt upp.
-Idiot, väste jag åt honom och gick upp till killarna dom hade redan lämnat min handduk och den var bredvid Niall och Louis handduk. Jag började ta av mig tröjan och killarna började direkt kolla på min kropp okej alla utom Louis för om han gjorde det skulle det bara vara Äckligt eew!
-Okej grabbar sluta stirra på min snygga syster, sa Louis och hånflinade.
-Men hur ska man föra det han är ju skit snygg, sa Harry
-AWW!! Tack Harry, sa jag.
-CHELSEA,skrek Louis
-LOUIS, skrek jag tillbaka och dom andra killarna började skratta.
-När gjorde du piercing i naveln, sa han och kollade på min blå piercing.
-För typ 4-5 Månader sen, sa jag.
-Sexigt, mumlade Zayn
-Visst är jag, sa jag
-Hörde du? Frågade han förvånat
-såklart jag har skit bra hörsel men whatever eller hur är jag sexig, sa jag och snurrade ett varv. När jag kollade på killarna så glodde dom på mina axel ånej hoppas dom inte har sett mina ärr jag hade glömt bort dom.
-Louis tröja nu, sa jag och stirrade på han. Han fattade direkt och slängde en tröja till mig som jag tog på mig i 2 sekunder sen gick jag och satte mig bredvid Louis han lämnade armana omkring min kropp.
-Chelsea får jag fråga vad som har hänt med din axel, sa Liam försiktigt. Jag skakade bara på huvudet som svar. Jag hatar att snacka om det här. De ända som vet är mina föräldrar, Louis och April.
-Okej killar det räcker Förstår ni inte att det är svårt att prata för Chelsea om det här när hon är redo berättar hon annars gör hon det inte bara, sa Niall. Jag blev imponerad med hans ord.
- Louis kan du berätta, viskade jag så att han bara hörde.
-Okej grabbar jag ska berätta för det är ett jobbigt ämne för Chelsea, sa han. Han tog ett djupt andetag och började berätta.
-Joo förra sommaren hade Chelsea en kille som heter Josh Jaa och i början gick det bra men sen började han våldtog Chelsea och slå henne han hållde på typ i en månad för att Chelsea sa inget, sa han och suckade sen fortsatte han.
-Jaa Chelsea mådde så dåligt efter det att han började skärra sig så det är därför hon har ärr i axen, sa Louis jag kände att tårarna ville komma ut men jag lät dom inte men en tår smet ut jag torkade bort den direkt killarna satt bara där och glodde.
-Chelsea vi är så ledsna att det har hänt dig, sa Liam och kom fram till mig för att krama mig men jag lätt honom istället skrek jag
-GRUPPKRAM, för att lätta på stämningen alla ställde sig upp och vi gjorde en stor grupp kram. När vi hade typ varit där i 4-3 timmar så började det bli lite tråkig så vi stack hem. När vi var framme sprang jag till soffan för att få bästa platsen. Killarna kollade bara konstigt på mig och skrattade jag kollade på dom tillbaka konstigt sen började jag också att skratta.
-Så vad ska vi äta?, frågade Niall
-Välj ni jag är inte hungrig, sa jag och tog kontrollen och började zappa mellan kanalerna.
-Chels, du måste äta du har inte ätit sen frukosten och det var för 8 timmar sen, sa Louis oh kollade oroligt på mig.
-Jag är inte hungrig, sa jag igen oh började bli lite arg kunde han inte fatta att jag inte var hungrig eller.
-Du ska äta vare du vill eller inte fatta jag bestämmer här, sa Louis och började bli röd i ansiktet det betyder att han börjar bli arg.
-JAG SKA INTE ÄTA, skrek jag nu och ställde mig upp och började gå mot honom han tror att jag är rädd för honom.
-DU SKA ÄTA ANBARS TVINGAR JAG IN DIG DET, skrek han rakt på mitt ansikte.
-JAG SÄGER DET SISTA GÅNGEN JAG ÄR INTE HUNGRIR, skrek jag jag börjar tappa tålamodet.
-NU SKA DU LYSSNA DIN JÄVLA BITC.., sa han bara innan han blev tyst han tänkte kalla mig bitch jag började få tårar i ögonen.
-Nej Chels jag mena inte så, sa han jag struntade och sprang upp till mitt rum hur kunde Louis säga så. Det var bara en person som hade kallat mig det och det var mitt ex Filip. När Louis sa så började alla minnen komma tillbaka från när han våldtog mig och slog mig, när han klippte upp mina kläder. Jag märkte inte ens att Louis hade kommit in.
-Chelsea förlåt det var inte meningen jag blev bara så orolig för att du inte åt, sa han strök mig på kinden.
-Det är okej, sa jag och torkade bort tårarna från kinden.
-Kram, sa han
-Kram sa jag och kramade honom. Jag hatade verkligen att vara arg på Louis.
-Kan du gå en liten stund vill vara ensam, sa jag till Louis. Han nickade bara som svar och gick ut men efter 5 min kom Harry in.
-okej innan du skickar ut mig vill jag fråga om du vill kanske gå på en dejt, sa han tvekandes.
-Jag......

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: