Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2012-12-15
13:43:10

Heart attack del 4
Previos:
Jag satte mig och knäppte på bältet och tog fram mina hörlurar och innan vi skulle börja flygga twittrade jag lite.
                                                                                                                                                                      
 
Jag vaknade av att en röst sa.
-Vi är på väg att landa i London så var vänliga att knäppa fast bältena(stavning?), sa piloten.
Så det var dags att att landa i Londo hoppas att jag hittar en liten flirt där vem vet?
När vi landade i London fick jag direkt en klump i magen. Jag blev skit nervös. Tänk jag ska bo med 5 killar vem vet vad dom kan göra med mig. Jag känner dom knappt. Jag klev ur flygplanet och gick där man skulle hämta väskorna. Som vanligt kom min väska sist, så jag fick vara kvar där längst. När jag såg min turkosa väska komma sprang  jag direkt dit. Jag fick den och började gå mot utgången där Louis sa att han skulle vänta på mig.Jag gick ut och såg direkt Louis ansikte. Han sprack upp i ett leende. Jag började springa mot honom och gav honom en bamsekram:)
-Hey girl what are you doing, var det första Louis sa till mig. jag började skratta lite att han ska alltid vara på bara humör.
-HA,, Neeej det var den värsta skämtet ever,sa jag. Jag hörde att nåra började skratta så jag kollade och bakom Louis stog det en blondin en brunet med lockar en till brunet men fett kort hår och en med svart hår.
-Heey Girl what are you doing, sa den men blont hår.
-HAHAHAH, jag skrattade bara för att reta  Louis.
-Allvar... du skrattar åt honom men inte mig, sa Louis med en arg ton.
- Ser du Louis så är man roligt, sa den blonde och klappade Louis på axeln.
- på riktigt var det fett tråkigt.. men jag skrattade bara för att reta Louis, sa mumlade jag för mig själv.
- HA, sa louis till den blonde.
-hörde du mig?, sa jag.
-vad tror du jag hörde till och med att Harry sa att jag var söt, sa han med en stolt ton.
-Jag sa aldrig att du var söt, sa han med brunt hår och lockar.
-VAAA!!! look at me now, sa Louis och började sjunga på låten Look at me now. Jag skakade bara på huvudet ska jag bo med dom här töntarna eller?
-äsch.. bry dig inte om dom sorry men vi har glömt att presentera oss jag heter Liam den vuxna i bandet, sa han som hade fett lite hår.
- Bra att det finns en mogen här, sa jag.
- Och jag är Harry den söta, sa han med lockigt och blinkade mot mig.
-Visst, sa jag bara tillbaka.
- Jag är Niall och är den som äter mest och ett tips om du rör min mat så är du död, sa han och leede söt.
- tjena jag heter Zayn, sa han som hade svart hår.
-Försök inte att leka dig cool, sa jag och alla bara ooh.
-jag går och sätter mig i bilen, sa Zayn med en arg ton. Jag fick direkt ett flin på läpparna jag älskar att reta med folk hehe.
- Och jag är din älskade bror, sa Louis med en fjantig röst.
-Vem sa att jag älskar dig, sa jag och tog armana i kors.
-Vaa Look at me now, sa han och började att sjunga igen.
-Louis inte nu, sa jag och avbröt han.
- Skynda jag vill åka till Nandos, sa Niall med gnällig röst.
- Men du vi åkte ditt innan vi kom hit, sa Liam.
-Men ändå kom, sa han och började att gå mot bilen.
- Jag kan ta din väska, sa harry men flirtig röst.
- aah.. du är den flirtiga här men försök inte, sa jag och tog tillbaka väskan och började gå mot Louis.
 
 
Äntligen när vi kom fram till deras hus rusade jag ut från bilen och in till huset. Jag började att gå in till alla rum och kollade runt det var väldigt fint.
-Här är ditt rum och alla vi ska gå och lägga oss för det är sent, sa Louis och gäspade.
-Okej, sa jag och gick in till mitt rum jag orkade inte gå och säga godnatt så jag lämnade bara väska lutade mot väggen och kastade mig i sängen när jag minst anade så hade jag redan somnat.
 
Jag vakande av att Niall skrek.
-Ge mig mina pannkakor.
-Neej vi vill också ha, hörde jag att Harry sa. Jag suckade för mig själv och ställde mig upp jag gick runt lite i rummet och hittade en spegel. Jag kollade på mig själv och såg att håret var skit trasslit så jag kammade genom det och lätt det va.
-Godmorgon, sa jag när jag kom in i köket.
-Godmorgon, sa alla i kör.
-var är Zayn, sa jag och kollade runt.
-Han sover fortfarande, sa Liam
-Jag går och väcker honom, sa jag och vände på klacken. Jag hörde att Harry skrek.
-Lycka till.
Vad menade han med det? äsch whatever. Jag gick in till zayn rum och såg han ligga i sin säng jag gick fram till honom och försökte väcka honom försiktigt.
-Vakna Zayn, sa jag med gullig röst. Han vakande inte. jag sa med lite högre ton
-Zayn vakna, sa jag och började bli lite arg. Jag orkade inte hålla på så jag hoppade på honom och skrek.
-ZAYN VAKNA!!!!.
Jag hörde att dom skrattade där nere. Jag såg att det fanns en spegel och uppe stog det.
''ZAYN FAVORIT SÅ RÖR EJ'' då fick jag en ide.
-Ooj, förlåt Zayn men jag råkade ta sönder din favorit spegel. Zayn hoppade upp från sängen och skrek.
-DU GJORDE VAD!!, sa han med arg ton.
-Jag skojade bara kom ner om du vill ha frukost, sa jag och började gå till köket.
-Väckte du honom da, sa Niall med ett flin på läpparna. Jag var inte ens tvungen att svara för att dom såg Zayn komma ner till köket. Deras ansiktutryck försvan från glad till förvånad.
-Jag älskar henne, skrek Liam och krammade mig.
-Så finns det pannkakor kvar, sa jag.
-japp men Niall har slickat på alla, sa Louis med en arg ton.
-och, sa jag och tog Niall pannkaka och åt upp den.
-det är somm att kyssa han bara, sa jag och gick till vardagsrummet.
-Niall och Chelsea sitter i ett träd och dom k-y-s-s-a-r, sa Louis och sjöng.
-Hållkäften, sa jag och kastade en kudde på honom. Alaa började skratta jag satte på Tv OCH KOLLADE PÅ mtv.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: