Niall Horan

onediirectionstoryys.blogg.se

2012-12-14
15:27:00

Heart attack del 3 (riktiga)
previos:
Vi gick till stan och shoppade för at hon ÄLSKAR det.Sen tog vi en fika och bestämde att hon skulle komma och hälsa på. Vi var i stan i ungefär 5 timmar så det blev väldigt sent och vi var tvungna att bege oss hemmot.
                                                                                                                                                                      
 
Sorry men ingen bild idag heller :(
 
 
 
Fredag.
 
Jag vakande och fick direkt en klump i magen det var idag som jag slukke flytta till London och det var idag jag skulle träffa det kända pojkbandet One Direction och jag skulle gå träffa min bror. Jag klev upp sakta från sänge och gick långsamt till´duschen. Jag kände de varam vattnet rinna ner från min nakan kropp det kändes så skönt och varm. Det kändes som att alla mina tankar försvan bara men jag blev avbruten som vanligt av min mamma.
-CHELSEA!! SKYNA VI ÅKER OM 20 MIN!!!, skrek hon. Jag suckade för mig själv och gick ut från duschen jag virade runt en handuk runt min kropp och hår. När jag gick till mitt rum såg jag den stora resväskan stå där jag fick genast tillbaka klumpen i magen. Jag tog på mig en hodie som hade en mustach som märke och ett par vanliga jeans men mina vans skor. En soft outfit att flyga i tänkte jag för mig själv.Jag rusade ner för trappan och var väldigt nära på att snubbla. Jag gick in i köket och där stog mamam och pappa. Mamma fixade nånting med fikat och pappa läste tidning.
-Godmorgon gumman, sa mamma men jag ignorerade henne bara och gick förbi och tog ett äpple för att äta.
-Chelsea det räcker du har ignorerat oss sen du fick veta att du skulle flytta till Louis, sa mamma med en sträng röst.
-Det är ditt fel att du skickar iväg mig men vet du vad jag är glad att jag kan äntligen sluta höra din och pappas tjatt och jag ska lämna mina idiotiska föräldrar och åka till london och börja festa varje dag och supa mig full för ingen kan säga till mig vad jag ska göra nu,fräste jag åt dom. Jag såg att en tår rann ner från min mammas kind men jag bryr mig inte längre dom ville ha det så här så nu får dom det. Jag vände klacken och gick och satte mig i bilen.Mina föräldrar kom efetr mig. Min pappa satte sig i förare sättet och mamma brevid och sen så åkte vi. Jag vinkade hej gå till mitt hus och tog fram min mobil och började använda den i hella resan.
 
När vi äntligen kom fram till flygplatsen fick jag en liten klump i magen tänk att jag måste åka och lämna Doncaster. Jag gick ut ut bilen och tog min väska och gik in i flygplatsen. Mina föräldrar gick snabbt efter mig det ända jag vill va att slippa dom och komma på flygplanet. Jag gick och kollade var min Gate var och det stog att det var Gate 14 så vi började gå ditt. När vi var framme vände jag mig mot mamma och såg att hon började gråtta det såg ut som om hon skulle kramma mig men jag vägrade och började gå mpt där man checkar in för att kunna gå in i flygplanet men innan jag gick in vände jag mig mot mina föäldrar och skrek.
-BLI INTE ARGA OM lOUIS RINGER OCH SÄGER ATT JAG HAR BLIVIT EN HORA.
Då gick jag in till flygget och kände att tårana började rinna ner från mina kinder men jag torkade bort dom snabbt. Jag skulle inte vissa mig svag nej jag fick bara inte sa jag för mig själv jag gick in i flygplanet och alla var så glada såg det ut så jag gav alla ett leende. Jag letade efter min plats och hittade den direkt. Jag satte mig och knäppte på bältet och tog fram mina hörlurar och mobil och twittrade lite snabbt.
 
 
byee Doncaster and hello London´xx
 
 
Sen satte jag på musik och blunade.
 
                                                                                                                                                                     
FÖRLÅÅÅT FÖR DÄLIG UPPDATERING. Jag låvar att jag ska skärpa mig men jag kan inte skriva ett kapitel hemma för det tar för långt tid så jag brukar gå till biblan men jag ska försöka börja skriva hemmma mer oki doki ses.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: